7 Haziran 2014 Cumartesi

FOTD- Rival de Loop "Saturday Night"



Gözler...

Urban Decay far bazi 
Rival de Loop fari gözlere ve
eyeliner fircasiyla komple göz cevresine 
Essence Gel Eyeliner siyah göz altina
Alverde "elegant beige" highlighter olarak kas altina ve göz pinarlarina
Hoola far gibi göz kapaklara
Isadora Lash Booster Mascara

Kaslar...

Mac Espresso
Alverde Kas jeli "02 Braun"

Cilt...

Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina ve cildimin gerektigi yerlere
Hoola allik gibi ve kontürleme
Becca Highlighter "Opal"
Artdeco Pudra kagitleri 

Dudaklar...

Maybelline "66 rose" dudak kalemi



22 yorum:

  1. çok güzel, makyaj az ama ne kadar çok ürün kullanıyoruz değil mi? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet :D bazen makyaj malzemelerime bakinca diyorum iyiki tek bir tane yüzüm var diye :D Birde renkli ürünler kullanmadigin sürece az makyaj gibi gözüküyor, nezaman renkli birsey sürsem esim hemen cok makyaj yapmisin gibi bir yorum yapar, kahverengi tonlarda sadece güzel gözüküyorsun der ;)

      Sil
  2. işte bu en guzel duru dogal ve kullanılabılır makyaj,gerçekten cok yakısmıs canım :) ayrıca dudak kalemi gerçekten cok tatlış olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol milky mintim benim, öptüm seni :)

      Sil
  3. Sen böyle makyaj yaptığında sana bakıyorum sadece malzemelere değil :)
    Yine çok güzel olmuşsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim yorumuna tatlim, okadar ugrasiyorum tabii güzellesmek icin, önceki-sonraki fotograflar olsa vay halime :D

      Sil
  4. Sizin cilt ne kadar güzel, maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim, cilt benim en büyük takintim, cok cabuk leke oluyor yüzümde maalesef lazer yapmadan gecmiyor :)

      Sil
  5. görünüşte çok sade ve hoş bir makyaj olmuş ama teoride ne kadar malzeme kullanmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. Maşallah pek güzel olmuşsun :*

    YanıtlaSil
  7. Çok mu çok güzel olmuş canım, dudak kalemine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu cok seviyorum, dogal bir pembe oldugu icin en cok :)

      Sil
  8. Çok güzel bir farmış ama ben her zaman yanaklarına odaklanıyorum makyajında bir de cildine. Maşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Ay maşallah ne kadar güzel olmuş makyajın.Çok çok hoşuma gitti canım gözlerin dudakların hepsine bayıldım.Ama dudak kalemine ayrıca bir bayıldımm:)

    YanıtlaSil
  10. En doğal sonucu elde etmek için bile bu kadar ürün kullanmamız biz kadınların ne kadar çatlak olduğunu gösteriyor aslında.. Ama size çok ama çok yakışmış.. Pembe ve kahverengi uyumuna bayılıyorum.. Çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim :) Ve Evet cok catlagiz, bu kesin :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...