1 Haziran 2014 Pazar

FOTD - Mac "Vegas Volt"



Gözler...

Urban Decay far bazi 
Mac "Espresso" gözlere
Mac "Wedge" Crease olarak göz kapaklarina
Alverde "01 elegant beige" fari kas altina ve göz pinarlarina
Isadora Lash Booster Mascara "60 Super Black"


Kaslar...

Mac "Espresso" fari 
Alverde Kas jeli "02 Braun"


Cilt...

Avène Couvrance Make up Fluid "01 Porcelain"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 göz altina ve ciltdeki lekelere (Fotografda yok)
Benefit "Coralista" allik


Dudaklar...

Mac "Vegas Volt"





8 yorum:

  1. ooo çok güzel bayılıyorum böyle makyajlara :) cilt makyajı ve ruja bittim

    YanıtlaSil
  2. göz makyajın çok hoş :)
    göz için ürünleri not aldım teşekkürler :)
    güzel pazarlar..

    YanıtlaSil
  3. Yaptığın makyajı o kadar kıvamında yapıyosun ki çok güzel duruyo :)
    Ne çok koyu ne çok açık :))

    YanıtlaSil
  4. Makyajın çok hoş olmuş rujun rengini çok sevdim her makyaja gidecek cinsten :)

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkürler kizlar, begendiginiz icin cok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. çok ama çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim rujun rengini makyajında çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  8. makyajın çok başarılı tatlım ama cilt makyajına bittim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...