12 Haziran 2014 Perşembe

FOTD - Chanel Rouge Coco Shine "62 Monte Carlo"




Gözler...

Urban Decay far bazi 
Kiko "02 Sensuous burgundy" paletinden fari gözlerin üstüne
P2 mat kahverengi fari "020 brown chic" gözlere ve
eyeliner fircasiyla komple göz cevresine 
Catrice "040 Karate with Bronze Lee" göz icine
Alverde "elegant beige" highlighter olarak kas altina ve göz pinarlarina
Nyx "Taupe" far gibi göz kapaklara (fotografda yok)
Isadora Precision "Deep Black" Mascara

Kaslar...

Mac Espresso (fotografda yok)
Alverde Kas jeli "02 Braun" (fotografda yok)

Cilt...

Avène Couvrance Make up Fluid "01 Porcelain"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 
Vichy Dermablend "Opal" kapatici gibi cildimin gerektigi yerlere
Mac "Harmony" allik ve kontürleme
Artdeco Pudra kagitleri 

Dudaklar...


Chanel Coco Shine "Monte Carlo"


Ruj cok cok dogal bir kirmizi, gündüzleri icin ideal. 
Rengi cok hos. Dudaklarimda bir kac kat sürdüm. 
Yinede tekrar bu seriden bir ürün almayi düsünmüyorum, cünki ayni sekilde drugstore ürünleride var. Kaliciligida iyi degil. Yaninda tasiyip sürekli tazelemen gerekiyor. Nemlendirmesi ama cok iyi. 
High End bir ruj icin ama daha iyi performans beklemistim acikcasi :)





17 yorum:

  1. Çook güzel olmuş ellerine sağlık çok sağlıklı görünüyor cildin:)

    YanıtlaSil
  2. waoow çok güzel olmuş,cildinin pürüzsüzlüğüne hayran kaldım bir ara cilt bakımı yazısıda beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptimkiii, hic degismedi rutinim, sadece temizleme sütü yerine temizleme jelini kullaniyorum Postda hepsini anlattim. Birde cildim okadar mükemmel degil maalesef, cilt lekelerim yine günesle cikmaya basladilar, bayagi kapatmakla ugrasiyorum her seferinde :)

      Sil
  3. Ruja bayıldımmm çok güzel durmuş sende ^.^ Kirpikler de ipek kirpik gibi, ne kadar tatlııı=) Cildin de pudra kullanmıyo musun hiç tatlım ya da flashlı çekimden mi, baya parlama yapmış gibi duruyo cildin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol :) Cok pudraladigim zaman yakismiyor bana, pudra kagitleri kullaniyorum ama yanaklarimda uygulamiyorum parlak kalsin diye + cok sicak terliyorum+ flashda olunca böyle oluyor. Birde Caudalie serum kullaniyorum oda cilde parlaklik veriyor :)

      Sil
  4. Ben de hayran kaldım cildinize.
    Sayenizde keşfettiğim blogunuzu ve önerilerinizi dikkatle takip etmek lazım :)
    Selam-sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Böyle makyajları hergün yapar oldum çok güzel olmuşsun tatlım :* eyelınerda çekmeyi dene o şekildede daha çarpıcı oluyor gözler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böyle yapip disari cikiyorum herzaman, hem fark ediliyor hemde yinede yok gibi degil :) Eyeliner benim gözlerde maalesef okadar güzel bulmuyorum, göz kapaklarim düsük oldugu icin yakismiyor, yaparsam ozaman kuyruksuz veya sadece kirpiklerimin arasina nokta nokta yapiyorum :)

      Sil
    2. Uff ya Benimde düşükkk zorlanıyorum baya kuyruk kısmında :( ama eyelınersızda yakışmıyor sanki bana,

      Sil
    3. Canim kendini nasil güzel hissediyorsun öyle yap, önemli olan senin hosuna gitmesi! Ayrica blogger bulusma post´unda resmini görmüstüm, hani gülümsemedim dedigin, cok güzel bir kizsin masallah! Ne sürsen yakisir :D

      Sil
    4. Düşük sorunu olmayaydı iyiydi, sanki ha (: canım benim senin içinin ,güzel gözlerinin güzel görüşü o, iltifatın içün çook teşekkür ederim çok tatlısın <3

      Sil
  6. Rujun rengi çok güzelmiş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Sizin bütün makyaj yazılarını zaten çok beğeniyorum hiç yorum yapmasam da bunu da yine çok beğendim değişmedi yani topluca yazayım dedim :))
    Ve göz renginiz de her yazıda ilk dikkatimi çekiyor, çok güzeller maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok naziksin, cok sevindim yorumuna! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...