6 Haziran 2014 Cuma

FOTD - Brownie


Gözler...

Urban Decay far bazi 
Nyx koyu kahverengi (I dream of St.Marteen paletinden) gözlere ve
eyeliner fircasiyla komple göz cevresine 
Mac Brulé kas altina
Alverde "elegant beige" highlighter olarak kas altina ve göz pinarlarina
Nyx Taupe alligi far gibi göz kapaklara
Isadora Lash Booster Mascara

Kaslar...

Mac Espresso
Alverde Kas jeli "02 Braun"

Cilt...

Avène Couvrance Make up Fluid "01 Porcelain"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina
Essence "Viva Brasil" kirmizi allik
Nyx "Taupe" allik (kontürleme)
Artdeco Pudra kagitleri (fotografda yok)

Dudaklar...

Nyx Soft Matte San Paulo &
Mac Lustering ruj (fotografda yok)




8 yorum:

  1. hiii çok güzel olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin makyajlarina hayranim :)

      Sil
  2. çok hoş olmuş nyx mat lipgloosa bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Gözde kahverengi makyaja bayiliyorum ben. Rujun rengi de cok guzelmis:)

    YanıtlaSil
  4. Ruj harika durmus:) kaliciligi nasil bu mat lipglosslarin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok seviyorum bunlari, kaliciligi iyi ama birsey icip yiyince gidiyorlar maalesef, yoksa rujdan iyi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...