18 Haziran 2014 Çarşamba

FOTD - Benefit Gimme Brow "Medium/Deep" & Makyajdan Önceki ve Sonraki halim!


Gözler...

Urban Decay far bazi 
alverde gri renkli fari gözlerin üstüne ve altina
agnes b. gri-siyah kalem göz altina
Mac "Omega" Crease olarak göz kapaklarina
Mac "Ricepaper" highlighter olarak kas altina ve göz pinarlarina
YSL Mascara Volume Effet Faux Cils babydoll rimel

Kaslar...

Mac Espresso kaslarin uzunluklarina biraz
Benefit Gimme Brow "Medium/Deep"

Cilt...

Avène Couvrance Make up Fluid "01 Porcelain"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 
Vichy Dermablend "Opal" kapatici gibi cildimin gerektigi yerlere
Mac "Peaches" allik
Catrice Prime and Fine Pudra

Dudaklar...

Manhattan Soft Mat Lipcream "95G"
Mac "High Tea" ruj


Makyajin gücü! 
"Hafif" bir makyaj bile nekadar insanin görünümünü degistiriyor.
Aslinda tek kaslarimin önceki sonraki halini göstermek icin cekmistim, ama sonra tümden göstereyimde sabahlari benim gibi yüzü gözü sis olanlara moral olsun dedim :)
Tabii cildimin herzaman güzel tarafini gösteriyorum size, aramizda kalsin ;)
Benefit ürünüde bence iyi is cikardi, en cok hosuma giden kücücük olmasi ve hic kenarlara bulasmamasi.
Alverde kas jelini kullanirken mutlaka tekrar pamukla siliyordum etrafini, 
bunda daha kolay, cabuk ve pratik oluyor.


Bu arada Mac rujlarimdan cok sikayetciyim, cok sevdigim "High Tea" resmen eridi ve kirildi kabinin icinde ve son günlerde havalar sicak bile degildi.
 Bu daha öncede bir Mac rujda olmustu, hic baska rujlarda yasamadim bu sorunu :(


18 yorum:

  1. makyajın çok doğal ve güzel olmuş. bu arada seni takibe aldım=)

    YanıtlaSil
  2. Fıstık senin her halin guzel, kahve far sana cok yakışıyor maasallah kas goz yerinde olunca böyle azıcık makyaj bile harika duruyor. Vichydermablend cok katı kivamli tum cildine sürmüyorsun degil mi?bende onun benzeri la roche fondoten vardı sürünce cok yapay duruyordu ,gözeneksiz porselen cilt uğruna cok fondoten denedim kryolan vs ama hepsi ağır durdu cakey görüntü verdi hep dönüp dolaşıp loreal truematch a dondüm , ay su sınav bitsin yazacağım maceraları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin fistik :D Kaslarimi uzatiyorum canim ya, cok ince ve sekilsiz geliyorlar gözüme, ama uzatmakda ugrastiriyor ve cirkin duruyor :( Sonra iple aldiracagim insallah.
      Vichy Dermablend´i ince bir fircayla sirf lekelere uyguluyorum tatlim, aksam makyajlarinda ama güzel oluyor tüm yüzde, sadece iyi yedirmek gerekiyor cilde, en dogal sekildede beautyblenderle sürülüyor. Ozaman yapay durmuyor.
      Birde gerekmeyen yerleri kapatmak sacma zaten, örnegin yanaklarimda sivilce, leke vs yok, bu yüzden ince Avene Fluid tamamen yetiyor, kapatma gereken yerlerdede Vichy Dermablend harika is cikartiyor.

      Insallah sinavindan güzel bir sonuc alirsin, cok hak ediyorsun, bekledigindende cok cok daha yüksek bir puan alirsin insallah! :)

      Sil
  3. Cok hos olmus cok begendim :)

    YanıtlaSil
  4. oo yine çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok naziksin tatlim, cok tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Makyaj her zaman ki gibi harika :) Benefit Gimme Brow benim gerçekten aşkım <3 TR fiyatı çok abartı olmasaydı keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum tatlim, gecen sene görümcem Benefit´in yanak icin olan kirmizi tint ve High Beam cok begenmisti onada alalim dedik, bir girdik sordukki fiyatini yanlis hatirlamiyorsam tanesi bile 100 milyondu, saka gibi cidden.
      Benimkilerini hediye birakmistim artik, nasil bir fiyat politikasi var makyajlarda anlamadim gitti :)

      Sil
  6. En sevdigim sey goz makyajidir. Ama asiri hassas gozlere sahip oldugum icin , hangi markayi denersem deneyeyim ( su aralar Rituals kullaniyorum en rahat ettigim o oldu) sonuc tum gun guzel gozler ve ayni zamanda agrili saatler demek oluyor. O yuzden o kadar az makyaj yapiyorum ki gercekten cok onemli birsey olmasi gerekiyor bana makyaj yaptirmak icin. Bir ruj yada parlatici suruyorum o kadar... Bu yuzdende senin gibi guzel makyaj yapanlara hep ozenmisimdir. Cok yakismis ozellikle gozlerin cok tatli olmus. Yalniz benim en buyuk sorunum makyaj degilde cikarmasi. Her turlu makyaj temizleyici urun kullandim, organiginden hassasina ) sadece cruelty free urunleri denedim o yuzden loreal, lac falan bilmiyorum belii iyilerdir) goz makyajimi ne zaman silersem sileyim hangi markayla silersem sileyim saatlerce goz yanmasi, sulanmasi, kizariklik ve agridan kurtulamiyorum. Asil makyaj yapmama sebebim bu, Senin bunun icin bana onerebilecegin bisey var mi ? ( zeytinyagli pamuk en rahatlatan bugune kadar denediklerim arasindan ama oda cok ise yaramiyor arkasindan gozlerimi defalarca yag ciksin diye yikamak istemiyorum)
    Yok yok ben yazarken bile care olmayacagini hissettim ben caresiz vakayim :)
    Tekrardan soyleyeyim makyajin sahane !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tatlisin, tesekkür ederim! :) Sana bir önerim var ve bence cok begeneceksin! Insallah yani :D Bioderma suyunu denedinmi hic? Sensibio H2O pembe ambalajli olani, tüm bloglarda övülüyor zaten. Bunu ben iki paguma döküyorum ve ikisinide gözümün üstüne hafifce bastirip 10 a kadar sayiyorum, sonra siliyorum ve cok kolay cikiyor, suya dayanikli makyajlar bile. Sadece göz makyajimi cikartmak icin kullaniyorum, bu yüzden bir sise coooook dayaniyor, en az 8 ay oda her gün makyaj yaparsan. Kücücük seyahat boylarida var, denemelisin.
      Daha önce Rival de Loop Rossmann markasi kullaniyordum ve oda acitiyordu gözlerimde.
      Ve göz makyaj ürünleri gözlerinde yanma yapiyorsa eczaneden al ürünlerini! La Roche Posay veya Avene´in rimeli vs var, bir bak istersen, onlar hassas gözler icin. Dogal seyler maalesef benim cildime hic iyi gelmiyor, yani dogal diye bakmiyacaksin, hassas gözler icin eczanedeki satilan ürünler sana cok daha iyi gelebilir :)

      Sil
    2. hiic denemedim, hicte aklimin ucundan gecmedi. (fazla makyaj blogu okumuyorum desem inanirmisin ? :D ) Rival de loop beni de cok yakti , bir kerelik kullandim. Bu soyledigin markalarin hepsini didik didik edicem ve en kisa zamanda denicem. Sana nasil tesekkur etsem azdir :)) Dedigin cok dogru dogal diye bakmayacaksin ve dogal yazan urunlerin dogal olduguna nasil guveneceksin bide oyle bir sorun var demi :)
      Sevgilerimle ^^

      Sil
    3. Denersen yaz mutlaka, insallah sende benim kadar begenirsin :)

      Sil
  7. Çok doğal bir makyaj olmuş yakışmış bu arada cildin canlı ,sağlıklı duruyor sırrı nedir? Bu mac ruj bende aldım ve evet eridi sanırım makyajdaki kalitesi rujları için geçerli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef, resmen Mac ruj almaktan sogudum :(

      Cok tesekkür ederim! :) Cildime cok önem veriyorum herkes gibi, daha önce agir akne vakasiydim, 28 yasima kadar ergen gibi gezdim ortada, denemedigim almadigim pahali ürünler, yapmadigim kozmetik enstitularindaki uygulamalar kalmamisti. Son yillarda cildimde cok cabuk lekelerde olustu ve bu yüzden doktorumda tedavi gördüm, lazerde yaptirdigim icin son senelerde cok dikkatli olmaya basladim.
      1. Her gün hem sabah hem aksam Balikyagi kapsülleri aliyorum, EPAsi yüksek olan Menssana kullaniyorum, cildime cok faydasi oldugundan eminim, kimede tavsiye ettiysem cok memnun kaldilar. Bunun yaninda demir hapi ve Vitamin D aliyorum. Bunlari kafama göre degilde, daha önce kan tahlili yaptirdim ve eksik cikmisti ondan aliyorum. Üc ay kullanip üc ay ara veriyorum. Demir eksikligin varsa ve bunu giderirsen gözlerin altindaki morluklarda hafifliyor, benimkiler cok bellilerdi mesela cildim cok acik tenli oldugu icin, tavsiye ederim.
      2. Eczaneden aldigim cilt bakim ürünleri. Fransiz markalar: Avene, Garancia ve La Roche Posay kullaniyorum. Cilt bakim rutin postumda var, hepsini tek tek yazdim. Örnegin daha önce Estee Lauder´in Serumlarinida kullandim ve bukadar etki görmedim. Benim cildime termalsuyu cok iyi geliyor ve Avene ürünleri örnegin termalsuyuyla yapiliyor, normal marketlerde satilan ürünler -pahali veya ucuz- termalsuyuyla degilde baska sularla yapiliyorlar. Illede kötü sularla degil tabii, ama termalsuyundaki minerallerin benim cildime cok iyi geldiginden eminim. Bunlarin disinda baska favori ürünlerimde var tabii, cok uygun fiyata kil maskesi mesela düzenli uyguladigim.
      3. Kullandigim makyaj ürünleri! Cildim icin sadece Vichy Dermablend, Avene Couvrance Fluid ve Clinique Even Better kullaniyorum fondöten olarak. Eskiden on cesit fondötenim olurdu ve herzaman berbat bir cildim. Icerikleri temiz ve cildime iyi geldiklerine inaniyorum, örnegin Dermablendin icinde Cinko var ve yüzünde sivilce varsa bile kurutuyor :)
      Even Better lekelere iyi geliyor, hem dogal hem kapatici, bu yüzdende cilt temiz duruyor. Couvrance Fluid´de cok hafif olmasina ragmen ve elle uygulandigi halde cok dogal bir kapaticilik veriyor.

      Sil
    2. Bak cok sevdigim Caudalie Vinoperfect Serumu unutmusum yazmaya, cilde parlaklik veriyor :) Bunu kullanip kullanmadigim zamanlar COK büyük bir fark ediyor, defalarca aldigim bir ürün ve yillarca kullaniyorum. Origins Mega-Bright Serumuda cok güzeldi ve ayni etkiyi yapiyordu bende mesela, ama o cok daha pahali oldugu icin Caudalie´de kaldim :)

      Sil
    3. Bu kadar uzun bir cevap beklemiyordum açıkçası çokkkkkk teşekkür ederim :)) Aralarından ürünlerimi seçtim daha da canlı bir cilde kavuşmak ümidi ile çokkkkk sağoll

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...