7 Haziran 2014 Cumartesi

En az 5 kere aldigim cilt bakim ürünlerim!


Bioderma miselsuyu olmasaydi, en az 10 kere aldigim ürünlerim yazabilirdim ;)

Bioderma Sensibio H2O
Temizleme suyu gibi kullandim bir seneden fazla, ama su an sadece göz makyajimi temizlemek icin kullaniyorum. Pamuga döküp gözün üstüne koyduktan sonra 10´a kadar saymak sart! Sonra kolayca her türlü göz makyajini cikartiyor, yanmiyor, hic bir yan etkisi yok, cok güzel bir ürün ve okadar Hype´a deger!

Caudalie Vinoperfect Serum
Bu serumuda yillardir kullaniyorum, online eczanelerde ~35-40 Euro arasi satiliyor, yine pahali ama benim icin buna deger. Cildime parlaklik veriyor, yazlari nemlendirmek icin gayet yeterli oluyor, ciltdeki lekeleri aciyor, muhtesem bir kokusu var ve bunuda cilt rutinime ekledigimden beri cildimde beyaz veya siyah noktalar olusmuyor. Cok tavsiye ederim!

Avene Thermal Suyu
Bittikce aldigim bir ürün, bir ara kücük siselerini alip hep yanimda tasiyordum,cilde cok iyi geliyor, ama genelde bende termalsuyu iceren ürünlerin cogu iyi geliyor, termal suyundaki minerallerin cilde cok faydasi oldugu tip yönündende kanitlanmis zaten. Problemli ciltler icin süper bir ürün, bir cok derde deva, ayri bir post yazmistim hakkinda zaten.

Cadeavera Ölü Deniz Tuzu ve Kil Maskesi
Almanyadaki Müller marketlerinde (Rossmann ve Dm gibi bir market) satiliyor, Müllerin kendi markasi. Her ay en az 2 tane bitiriyorum bunlardan, cildimin cok güzel olmasini istedigimde her aksam randevu gününe kadar kullaniyorum. Genelde  Kil Maskelerini zaten cok severim, ama bu ürüne bayiliyorum. Keske normal bir kabin icinde olsa, cok daha pratik olurdu :)

Avene Nem Maskesi
Avene markasini severim, bir cok ürünlerini denedim ve bana bu markadan sadece bir tek ürün secip kullanabilirsin deseler bunu secerdim. Kislari cildimin kurulugunu aliyor, daha güzel ve dolgun gösteriyor cildi, sakinlestiriyor, gece veya gündüz kremi olarakda kullanilabilir.


Sizin defalarca aldiginiz cilt ürünleriniz hangileri?


7 yorum:

  1. kil maskesini çok merak ettim burdaki rossmannlarda yok sanırım daha önce hiç rastlamadım..

    YanıtlaSil
  2. Caudalie serumu not ettim.

    YanıtlaSil
  3. bioderma h2o benim de severek kullandığım bir ürün ayrıca Avene'in termal suyu da alınacaklar listeme girdi :)

    YanıtlaSil
  4. Diğerlerini kullanmadım bilmiyorum ama Bioderma değer sürekli almaya. Bende Loreal'in skin perfection kremini bittikçe alıyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Bioderma zaten bebeğim :)
    Avene Termal suyu da almamın vakti geldii :)

    YanıtlaSil
  6. Annem Caudalieci bizde ama ben de bi iki ürününü severek kullanıyorum. Bioderme bittikçe bittikçe alırım alacağııım:)

    YanıtlaSil
  7. bioderma benim de favoriim=)

    kendi sayfama da beklerim.
    www.tombulsokak.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...