18 Haziran 2014 Çarşamba

Douglas Alisveris - Benefit Gimme Brow


Esime Douglas´dan parfüm siparisi verince, kendimede aylardir istedigim Benefit Gimme Brow kas jelinide aldim nihayet.
Aslinda Mac´in yeni cikan waterproof kas jelinden alacaktim, daha uygun fiyatli olduklari icin, ama Mac Counterde kiz hangi rengi kasima denediyse begenmedim, coguda cok kirmizi-kahverengi gibi duruyordu.
Benefit Counter´dede Gimme Brow´lar kalmamisti, satici cok satildigini ve nezaman yine gelecegine bilemedigini söyledi, böylelikle orada alamamistim, iyikide!
Cünki bundan sonra hep online siparis verecegim, nekadar deneme boyutlari hediye aldim bir bakin :)
Daha gecenlerde Douglas´in kendisine gidip alisveris yapmistim ve hicbirsey yaninda hediye vermemislerdi.
Esim Gimme Brow´da cok kücük oldugu icin onuda hediye sandi, fiyatini söyleyince cok sasirdi, haklida, okadar mini mini mini bir ürünki!
Ama iyiki almisim, bugün ilk kez kullandigim halde hemen ögrencilerim fark etti, yüzünüzde bir degisiklik var, saclariniz daha koyu, kaslariniz daha koyu diye basladilar :D 
Hatta acik renginide almak istiyorum, o dahada dogal durur bence, buda daha cok agir makyajlarda yada aksam makyajlarda kaslari cok belli etmek istedigin zaman güzel olur.

Kücük hediyeler:

Benefit They´re Real rimel
Daha öncede bir tane kücük boyunu ve bir tane tam boyunu bitirdigim bir ürün, gayet güzel bir rimel, sevindim yaninda hediye gelince.

YSL Mascara Volume Effet Faux Cils baby doll rimel
Bugünki makyajimda kullandim ve pek memnun kalmadim, gündüz tekrar tazelemem gerekti. 

Isadora Moisturizing Lip Gloss "14 Coral Glow"
Elimde hic Gloss kalmamisti, iyi oldu. Hic kokusu ve tadi yok, yapisi ve rengi güzel, yapis yapis degil. Mini Glosslara bayiliyorum, büyük boylarini bozulmadan zaten hic bitiremiyorum.

Annayake Masque Eclat Extreme Radiance Mask
15 ml olarak gayet büyük bir deneme boyu ve tekrar almak istesem 50 ml´lik orjinal boyu 99 Euro! Annayake markasini daha öncede böyle kücük boylar olarak denemistim ve cok memnun kalmistim, ama inanilmaz pahalilar. Henüz denemedim, umarim güzeldir.

dermalogica ultrasmoothing eye serum
3 ml´lik kücücük bir göz kremi. Göz kremi kullanmiyorum bu aralar, Caudalie Vinoperfect Serum´u göz cevremede sürdügüm icin, bakalim sevecekmiyim.

Ve iki tanede parfüm probasi secmistim. 
Üstelik tüm alisverisimde 10% indirimli oldu. 
Artik Douglas nezaman bukadar hediyeler veriyor takip edip ozaman alacagim kesin :D
Frau Shopping diye bir alman blogcu sayfasinda özellikle bu tür aksiyonlar icin yer ayirmis, almanyadan olanlar oradan bakabilir tik tik.





4 yorum:

  1. Bilgi icin sagol, hemen Douglas sayfasina bakip siparis vereyim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an Biotherm kremide veriyorlarmis hatta, birsey degil tatlim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...