29 Haziran 2014 Pazar

Dm Marketi Mini Alisverisim!


Yeni bir dm marketi acildi ve acilisa özel 10% indirim vardi.
Almanyada yasayanlar bilir, dm marketi nerdeyse hic indirim yapmaz, bu yüzden bende bunu kullanip eve birsürü sey aldim :)
Ayrica kendi markalarindanda birseyler denemek istedim.
Zaten normaldede fiyatlar cok uygun ve genelde yorumlar güzel oluyor.
Bloglarda cok övülen Incir+Inci Sac kremini ve birde hakkinda pek birsey duymadigim sac maskesinide aldim.
Normal fiyatlari sac kremi icin 65 Cent ve Maske icinde 1,95, bu yüzden güzel olmasalarda Pre-Wash olarak kullanirim dedim.

Pre-Wash olayini bilmeyenler icin: Hafif nemli yada kuru saclara dusa girmeden önce bolca sac kremi yada sac maskesi sürüyorsunuz, dusun altindada sadece diplere biraz sampuan, yikiyorsunuz ve isterseniz tekrardan sac kremi biraz uclarina, yumsacik oluyor saclar :)

Ve P2´dende gecen tirnak bakim kaleminden cok memnun kaldigim icin bir ürün daha denemek istedim, eller icin olan butter´ini aldim.


Aldigim simdiye kadar en koyu butter, 
yinede kati bir krem gibi kolay sürülüyor,
kokusuda güzel hafif limon gibi sanki
geceleri yatmadan önce elime sürüyorum
ben cok sevdim :)



21 yorum:

  1. İyi günlerde kullan :), Valla sen almanyada hayatını yaşıyon indirim olsa ne gezer:)

    YanıtlaSil
  2. Balea'lar da tam öğrenci dostu zaten :))

    YanıtlaSil
  3. Bu markalar Türkiye'de olsa keşke.. Balea'nın methini çok duydum.Hem uygun fiyatlı hem de güzel ürünleri oluyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlim öyle, genelde güzel ürünleri var ve fiyatlari cok uygun ve sürekli degisiklikler oluyor sIkIlmiyor insan :)

      Sil
  4. hayırlı olsun hepsiii :) P2 ürünlerini çok merak ediyorum, memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi ürünleri oldugu gibi begenmedigim ürünleride var, ama genelde iyi bir marka ve fiyatlari cok uygun, örnegin sevdigim kullandigim farda var markadan :)

      Sil
  5. Şu balea ve p2 ürünlerini çok merak ediyorum biran önce TR'ye bunlar da gelse bari :) Bir de niveanın lip butterları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah gelirler :) Evet Butterleri bende seviyorum :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım. İncirli saç kremini ve maskesini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim :) Iki kere kullandim begendim simdiye kadar, uzun vadede nasil olacak bir bakayim yazarim ozaman postunu :)

      Sil
  7. Şu p2 ve balea burada da olsa ne olurdu ah ah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede türkiyede yok yok, bir dm marketi eksik ondan sonra tamam haha :D

      Sil
  8. İYİ GÜNLERDE KULLANMANI DİLERİM :) MERAK ETTİM BENDE KULLANMADIM HENÜZ :) SANIRIM DENEMEM GEREK BENİMDE :)

    BLOGUMA BEKLERİM ÇEKİLİŞİM VAR :)
    http://birojediyari.blogspot.com.tr/2014/06/palladio-turkiyede-palladio-lip.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El icin olan butteri tavsiye ederim kesinlikle, sac ürünleri simdilik cok güzel yumsaklik veriyorlar ama sac ürünleri baslangicta bende bazen iyi olup sonradan bozduklari icin henüz tavsiye etmek istemem :)

      Sil
  9. Sampuanı ben de merak ediyorum, güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o fiyata denemeye deger tatlim, simdilik saclarima iyi geldi, ama mucizeler falan yaratmadi - gerci öyle bir ürün zaten bulamadim henüz- ama saclarim cok yumsadi, esim sacimla oynamaya basladi nekadar yumsak diye, hic huyu degildir ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...