4 Haziran 2014 Çarşamba

Bitenler!




Helena Rubinstein Magic Concealer 02
Dogal bir sekilde ve cizgilere dolmadan, yinede göz alti morluklarini ve lekeleri kapatan favori göz alti kapaticim. Bitmek üzere olunca ortadan kestim ve icinde hala ürün vardi, kullanmaya devam ettim. Cok uzun ömürlü bir ürün, zaten 15 ml iceriyor. Yenisini aldim bile :)

Manhattan Quick Dry Oje
Koyu bir eflatun rengiydi, hatta bende kahverengi gibi duruyordu. Aslinda bayagi bir oje bitirdim-attim son zamanlar ama fotograflamayi unuttum, bu hepsinin yerine gecsin. Elimdeki ojeleri bitirip artik bir tek Kiko´nun Quick Dry ojelerini almayi planliyorum, diger ojelerimi sürmesi zor oluyor yada kalici olmuyorlar maalesef.

Essie Good To Go Topcoat Oje
Hemen kurutuyor sürdügüm ojeyi, cok güzel parlaklikda veriyor. Tek basinada dogal parlak oje olarak basarili. Bununda yenisini aldim bile.

Avéne Termalsuyu
Avene konusunda cok sadik biriyim, daha bitmeden yeni sisesini almistim. Genelde en cok arada cildime sIkIyorum yada beautyblender süngerimi termalsuyuyla islatiyorum kullanmadan önce, ama aslinda kullanis alani cok fazla.

Balea Bodybutter Kakao
Bu Bodybutter´i cok basarili buluyorum, senelerdir defalarca aldigim bir ürün. Ben sIvI bodylosyonlari pek sevmedigim icin kati olanlari daha cok kullaniyorum. Hem yapisi hemde kokusu cok güzel.  Simdilik tekrar almadim cünki aklimda baska bir ürün var, degisiklik olsun diye onu alacagim, ama bunu yine alabilirim tabii, özellikle Kisin cok güzel oluyor.

Moroccanoil Sac Yagi
Aslinda iyi bir ürün, ama uzun vadede kullaninca saclarimin yapisi degisti, daha kati oldular sanki. Bu yüzden tekrar almayi düsünmüyorum.




12 yorum:

  1. Yenilere yer açıldıı =) Balea markasını bende çok seviyorum keşke burda da olsa.. =( Elimde sadece roll on' u kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki dm rossmanin türkiyede basarili oldugunu görünce akillanip onlarda acarlar ;) almanyadada türkiyede satilan bir cok ürün yok (thebalm mesela tek internet üzeri ismarlanabiliniyor)

      Sil
    2. The Balm almanyada bir magazada satiliyor ben ordan aliyorum :)

      Sil
  2. Balea Türkiye'de satılacak olsa pek çok ürününü alır denerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah oda olur, türkiyedede iyi satis yaparlar bence :)

      Sil
  3. HR Concealerı inanılmaz merak ediyorum.
    Rimeli ablamda vardı ve muhteşemdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyadada zor bulunuyor, bende internet üzeri ismarlamistim :)

      Sil
  4. Essie benim de aklımda 1 dk içinde kuruyor dmi bulaşma filan olmuyor? Mimlendin buaradaaa=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukca basarili, tek kötü yani cok pahali olmasi, essie nin fiyatlarini oje icin cok abartili buluyorum, ama daha iyi bir ürün bulamadim aliyorum iste :)

      Sil
  5. Balea markasını çok merak ediyorum keşke türkiye de olsa

    YanıtlaSil
  6. Avene'nin termal suyunu bende çok denemek istiyorum :)
    Balea body butter da aklımda ama paraben varmıs :(

    YanıtlaSil
  7. ürün bitirmek gibisi var mı:))) magic concealer'ı bende kesiyim az kaldı tüpte.ben yedekleyemedim.malum Türkiye'de satılmıyor.Avene thermal su benimde olmazsa olmazım.gelsin yeniler:)))) sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...