12 Haziran 2014 Perşembe

Bitenler - Gidenler




Tendre Jasmin Yves Rocher´in Parfümü, baslangicinda cok ayila bayila kullandiysamda, bir süre sonra cok sIkIlmaya baslamistim kokudan. Az kaldiktan sonra bol bol sIktIm ve hatta oda spreyi olarak bile kullandim artik bitsin diye, bu yüzden tekrar almiyacagim bir ürün.

Rexona Maximum Protection´de terlemeyi önleyen cok güzel bir deo, almanyada bu aralar yaniyor sicaktan, bu yüzden tekrar aldim bile.

Bioderma H2O miselsuyu bitti! 500 ml cok, yarim sene sürdü bitmesi. Birde son bir iki aydir sadece göz makyajimi cikartmak icin kullaniyordum artik. Zamaninda ikiser  paketden aldigim icin yine 500 ml´lik ürün duruyor banyoda, ama oda biterse 250 ml´lik alirim sanirim.

Avene temizleme sütü´nü cok begenerek kullandim, cok güzel hafif temiz bir kokusu var, buda yarim sene dayandi. Kisin kullanmasi güzel oluyor, cildi nemli biraktigi icin. Simdi havalar sicakken Avene Cleanance jel´ine gectim, yine alirim kisin insallah.

John Frieda Brilliant Brunette Hydration sac kremi´de düzenli favorilerimden, onuda tekrardan almistim bile. Arada baska ürünler denesemde- örnegin Garnier, Pantene, Kerastase, dogal icerikli ürünler- yine herzaman Brilliant Brunette serisine geri dönmüsümdür.

Artdeco 52 Lip Brilliance Gloss´un rengini ve durusunu cok begendim, ama kaliciligi iyi degildi, sürdügüm günler sürekli yanimda tasiyip yenilemem gerekiyordu, bu yüzden tekrar almayi düsünmüyorum.

Nyx Mega Shine Lipgloss "Beige" benim icin kocaman bir Flop oldu, defalarca denedigim halde hic güzel bir durusu olmadi bende, cizgilere doldu, görünümü cirkin, rengi aslinda güzel bir pembeydi, kokusuda güzel ama dudaklarda durusu berbat. Tanja Burr Youtube´da cok tavsiye ettigi icin ve bloglardada cok güzel göründügü ve övüldügü icin almistim, belkide benim ürünüm fabrika hatasiydi bilemiyecegim, ama daha önce Nyx´in Butter Glosslarinida alip atmisligim var, sanirim ürünleri benim dudaklarima göre degil,bu yüzden Nyx Glosslarindan uzak durmaya karar verdim :) 





2 yorum:

  1. şu an Yves Rocherde indirim var ve ben deli gibi Vanilya parfümünü istiyorum. Ama elimde dünya parfüm var ve zaten kış kokusu o yüzden erteleyeceğim sanırım. Zira bu sıcakta, 80 lira kullanmayacağım parfüme vermek hata bence.

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde Yves Rocher Tender Jasmin almak istedim.Sonra yerine Evidence aldım ama aklım kalmadı değil:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...