19 Haziran 2014 Perşembe

Benefit Gimme Brow "Medium/Deep" ve Alverde Kasjeli "02 Kahverengi" Karsilastirmasi


Yan yana sürünce renklerdeki fark cok net belli oluyor.
Benefitin "Medium Deep" rengi gri-siyah ve kaslarimdada zaten cok belli ediyor kendini.
Alverde kahverengi cok daha dogal duruyor kaslarimda.
En cok hosuma giden ve cok pratik olan yönü Benefit´in kücük fircasi!
Okadar mini bir fircaki, ince kaslara sürerken bile etrafa bulastirma problemi olmuyor. Alverdenin fircasi cok büyük oldugu icin kaslarimin altini ve üstünü tekrar bir Q-Tip pamuguyla temizlemem gerekiyordu.
Aksama yüzümü yikayana kadar kaslarimda duruyor Benefit ürünü ve sicaktada akmiyor. 
Jel gibi durmuyor, sabitlemesi bence pek yüksek degil, ama simdiye kadar hic bir kas ürünü benim kaslarimi beton gibi sabitleyemedigi icin öyle bir performansda beklememistim acikcasi.
Cok begendim Benefit ürününü!
Iki tane renkte satiliyor, bir tane benimkinden daha dogal acik taupe/kahverengi var, Alverde bitsin onuda almak istiyorum.
Almanyada 24,99 Euro´ya satiliyor ama sürekli indirimler ve kampanyalar oldugu icin daha uygun bir fiyatada bulmak mümkün.
Örnegin Benefit´in sitesinde bir kampanyasi var, üc ürün secebiliyorsun, bir canta ve bir üründe hediye olarak veriyorlar yaninda ve sadece 79,- Euro ödüyorsun. Hatta su an + bir kozmetik cantasi dahada hediye veriyorlarmis "BRAUN_14" Code´uda kullanilirsa. 
Almanyada olanlar icin tavsiye ederim tik tik.
Benefit sevenler ve sevmeyenler var, benimde begenmedigim ürünleri oldu, örnegin fondötenleri, sIvI alliklari veya Dallas pudrasi bana hic yakismamisti, ama bir kac ürününüde cok begenerek kullandigim icin - Coralista allik müthis!- genelde sevdigim bir marka.

Maalesef türkiyede highend kozmetik markalarinin fiyatlari astronomik sekilde yüksek oluyor, inanin ayni fiyatlar almanyada olsa cok daha iyi kazandiklari halde burdaki kadinlarin cogu almaz ;)


Siz Benefit ürünleri hakkinda genelde ne düsünüyorsunuz?




10 yorum:

  1. ne düsünüyorum biliyo musun: her markada oldugu gibi, güzel ürünleri de var, ise yaramayan ürünleri var. ama kesinlikle cok fazla abartili fiyatlar koyuyolar. cok gereksiz.

    YanıtlaSil
  2. Ben ürünle ilgili değil de bu kaş kalemleri ve jelleriyle ilgili bir soru sormak istiyorum..
    Benim saçlarım kahverengi yaz gelince daha da açılıyor ama kaşlarım siyah, Allah'ın hikmeti işte :)) Mesela kahverengi bir jel alıp siyah kaşımı geçici olarak kahve yapabilir miyim?Eğer olursa akma yapar mı ve ne kadar sürer? Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaslarin kahverengi olmaz tabii, bunun icin kuaförde actirman gerekir. Ama kahverengi/taupe renginde bir kas ürünü kullanirsan daha dolgun ve uyumlu durur saclarinla. Simdiye kadar hic bir kas ürünü bende akma yapmadi, daha önce örnegin Mac Fling kalemide kullandim ve normal kas farlarida kullandim, cok sicak oldugu zamanlar bile akmadilar hic :)

      Sil
  3. Kasinda da görmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki postumda görebilirsin, önceki-sonraki hali :)

      Sil
  4. Benefit gimme brow'u deneyip memnun olmayan gormedim su ana kadar ama dedigin gibi cok pahali fiyatlara satiliyor. Acikcasi 80 kusur lira bi kas urunune vercegime gidip cok guzel bi fondoten alirim diyorum haksiz miyim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin kesinlikle, sonuc olarak iyi bir kas rengi bulunca kimsenin dikkatini cekmez zaten. Ama cilt cok daha göze batiyor. Benim yüzümde kaslar cok fark ediyor, fondöten sürmeyipde kaslarimi yaparsan yine bir sekle giriyorum, ama fondöten uygulayip kaslarimi yapmayinca cok sönük kaliyorum :D

      Sil
  5. Kahverengi hiç kullanmadım.
    Ama evdeyken mavi ya da yeşil rimel sürüp çizgi film kahramanına dönüşebiliyorum :D
    Öpüyorum kiiii :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...