29 Haziran 2014 Pazar

Batiste Medium & Brunette Kuru Sampuan + Saclarimin Önceki ve Sonraki Hali!


Kuru sampuanlari senelerdir zaman zaman bazi markalardan alip denemisligim vardir
ama saclarimda herzaman beyaz bir toz birakiyorlardi
hic kullanmiyordum bu yüzden.
Sonra batiste´in özellikle kahverengi saclar icin olan bu kuru sampuandan duydum,
ürünün kendisi hafif kahverengi,
iyice calkalayip sonra sIkIyorsunuz diplere
ve ellerinizle yediriyorsunuz saciniza
kokusuda güzel, begeniyorum,
saclara hatta birazda hacimde veriyor.



Fotograflarda batisteden haric hic bir baska ürün kullanmadim
hatta taramadim bile!
Sadece ellerimle yedirdim sacima,
bence nekadar iyi bir ürün oldugu fotograflardan belli oluyor
sahsen cok memnunum ve severek kullaniyorum kuru sampuani :)
Sürekli kullanmiyorum ama,
düzenli dus yapmadan duramiyorum cünki
aslinda saclari 3-4 gün yikamamak cok iyi geliyormus saclara
ama ben her gün veya en gec her ikinci gün yikiyorum
 bu yüzden bu sise kac aydir bitmedi hala,
ama bazen isler yogun olunca cidden kurtaricim olabiliyor,
fiyatlarida cok uygun,
Douglas´da ~5 Euro gibi bir fiyata satiliyordu.
Cok tavsiye ederim!

Siz kuru sampuan kullaniyormusunuz?


8 yorum:

  1. Şu kuru şampuanların mantığı bana pis gezin gibi gelmesi normal mi :D
    Denenebilir ama onunla uğreşacağıma yine 5 dakikada saçlarımı yıkarım :)
    Ama hacim vermesi için kullanan çok ve gerçekten işe yarıyomuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende temiz yikanmis saclari cok seviyorum, yikamasi kolayda kurutmasi ve sekillendirmesi zaman aliyor bende :D

      Sil
    2. Amaan bi günde yapıklı desinler :D
      Temiz olsun da :))

      Sil
  2. KULLANMIYORUM ASLINDA PEK ISINAMADIM KENDILERINE AMA DENEMEK ISTEMIYOR DEGILIM :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç kullanmadım canım, ama denemek istiyorum. Batiste'den memnun kalmayan yok gibi bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. Ben Benrinin kuru şampuanını denedim. Seviyorum hacim vermesi biraz buna benziyor:)

    YanıtlaSil
  5. Batiste Türkiye de çok uçuk fiyatlara satıldığı için almadım. Gratis' ler de satılan Benri markasının renkli kuru şampuanını denedim sevdim diyebilirim, hatta bende bugün onun yazısını yazdım pişti olduk :) Saçlarına da harika bir hacim vermiş muhteşem gözüküyor <3

    YanıtlaSil
  6. Batiste'i çok beğeniyorum ya kuru şampuan konusunda gerçekten inanılmaz başarılı!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...