27 Haziran 2014 Cuma

Annayake "Extreme Radiance Mask" Cilt Maskesi



Gecenlerde Douglas alisverisimde hatirlarsaniz bana bu yüz maskesinin bir deneme boyu - 15 ml - hediye gelmisti.
Annayakenin daha önce bir kremini denemistim, Douglas Box´da gelmisti oda deneme boyu olarak ve cok begenmistim, ama asiri pahali oldugu icin orjinal boyunu almamistim. 
Ilk önce bu Extreme Radiance Maske´yi kullandigimda bukadar etki yapacagini hic tahmin etmedim! 
Beyaz kremsi bir temizleme maskesi, yüzünüze sürüp 5 dakika bekletiyorsunuz ve yikiyorsunuz, haftada 1 veya 2 kere tavsiye ediliyor. 
Bana geldigi deneme boyunu ben bitirdim bile, cünki nerdeyse her gün ve hatta günde 2 kere ve 5 dakikada degil cogu zaman daha uzun beklettim yüzümde. 
Cildim resmen paril paril oldu! 
Yüzümde her ay cikan üc-dört tane kücük sivilcelerim vardi, onlari hemen kuruttu, kirmiziligi aldi, hatta cildimin rengini bile esitledi, bunu özellikle kapatici kullanirken farkediyorum, eskisi gibi ugrasmiyorum. 
Ve tam bir haftadirda Caudalie Vinoperfect serumum bitmisti ve yenisini siparis vermistim ama gelmedigi icin, sirf Annayake maskesinin etkisi olduguna eminim. 
Birde sanki peeling etkisi var, kullandiktan sonra yüzümün bazi yerinde hafif "kabuklanmis" oluyor soyulup gidiyor, cilt resmen kendini yeniliyor. 
Maskeyi kullandigimdan beri ne normalde kullandigim Peeling, ne Maske nede baska bir cilt ürünü uyguladim, resmen krem sürmeyi bile unutur oldum, okadar memnunum su an cildimden.
Bloglardada hakkinda buldugum tek bir yazi vardi, oda sadece bir alman make-up-artistin sayfasinda, hem kendisi kullaniyormus hemde makyaj yaptigi gelinlere kullaniyormus ilk etapta, bu maskeyi kullaninca sanki kozmetikceye gitmis gibi oluyorsunuz diye yazmis ve gercekten hakli, almanca bilenler icin tik tik

Sahsen ben cok begendim ama fiyati inanilmaz derecede yüksek, 50 ml 99 Euro!

Esime söyledim, oda yüzüme bakti ve istiyorsan al (!) dedi, demekki gercekten birseyler belli oluyor cildimde, yoksa kesin benimle dalga gecerdi: "Nekadar alirsan al, yüz ayni yüz, degisecek hali yok" lafini daha öncede duymuslugum vardir ;)

Ebay´de su an deneme boylari bolca var ve satiliyor, bende artik ordan bulabildigim kadar stokluyacagim. 
Birde ben cok bolca kullandim ve hemen bitirdim maskeyi, ama eger öyle üstünde yazdigi gibi uygulasam bana cok daha uzun süre dayanir, cünki cok az bir miktari yetiyor zaten.
Cidden su an kremlere harciyacak bir servetim olsa komple Annayake´nin bu Anti-Aging serisini denemek isterdim :)



3 yorum:

  1. fiyatı cidden pahalıymış cnm,güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Kırmızılığı alıyo mu gerçekten :O
    Alırım ki o zaman :))
    Teşekkür ederim canım benim ;*

    YanıtlaSil
  3. Var ya annayake ismini görür görmez akan sular durdu ve merakla okudum postunu çünkü öz le bu markanın metnini yabancı bloggerlardan duymuştum ve zaten uzakdoğu ürünlerinin kalitesine cok eminim, kızlarının cildinin güzelliğinden belli:) saydığın özelliklere bakacak olursak tam aradığım urun ,keske ucuz olsaydı yaaa:( ebay iyi fikir belki bende denerim ordan almayı. Bu arada benim eşimde bazen ne sürersen sur yüz aynı yüz der delirtir beni sonrada cildine bir sürü sey yaptıran bakımlı unlu bayanlara bakıp bak ne guzel kadın der!!! Gelde çıldırma :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...