7 Mayıs 2014 Çarşamba

Yves Rocher - So Elixir Parfüm



Kisin Yves Rocher´in bir kampanyasinda aldigim bir parfüm.
Aslinda tarz´im olmayan, cok agir odunsu ve güzel bir koku. 
Yaz günleri icin uygun degil diye düsünüyorum,  yaz aksamlari kullanilabilir.
Bundan 1-2 fis kesinlikle yetiyor, cok´da kalici bir parfüm. 
Dikkatimi ceken, nezaman bu parfümü kullanmis olsam, esimin cok begenmesi
ve bunu her defasinda dile getirmesi :)
"Harika kokuyorsun, ne güzel parfüm bu" diye beni iltifat yagmuruna tuttugu icin
 bu parfümü seve seve kullaniyorum :)

Sizin Yves Rocher´den sevdiginiz parfümler hangileri?


1 yorum:

  1. Tqm parfüm alacakken bu yazı iyi denk geldi :)
    Ama ben daha hafif parfümler kullanıyorum midemkokuya karşı çok hassas yani evin içinde otururken yoldan ggeçen birinin parfümünü bile farkediyorum :)
    Ondan çok hafif parfümler kullanıyorum :)
    Eşin sevdiği için çok seviyosun sende di mi :)
    Öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...