3 Mayıs 2014 Cumartesi

Tigi Curlesque Curls Rock Amplifier




Saclarimi kivir kivir istedigim zamanlarda en favori ürünüm, jel-krem kivaminda ve cok hos tatli kokuyor.
Saclarimi yikadiktan sonra havluya sariyorum ve henüz nemli, hafif yas olan saclara önce sac yagi sürüyorum yumsaklik icin,
sonrada Tigi Curlesque´den tam bir pumpa yetiyor.
Egilip sacimi öne alip bukle bukle olsun diye asagidan yukari sekil veriyorum, ama diplere degil, sadece uzunluklara ve uclara.
Havada kurumaya birakiyorum, daha kalici olsun diye sac spreyide sIkIyorum.
Gün boyunca harika duruyor saclar ve dokundugun zaman yinede dogal ve yumsaklar, perma´mi yaptirdin diye soranlar oluyor :)
O gün yatmadan önce veya en gec ertesi sabah mutlaka saclar yikanmali, cünki ertesi gün cok sekilsiz ve kuru oluyorlar.
Bir günlük performansi ama cok iyi, tavsiye ederim :)




Bukle yapmak icin sizin favori sac ürünleriniz neler?


7 yorum:

  1. Aaaa Viva'mız geri dönmüş!! Bu sefer baya beklettin bizi ama iyi ki döndün ♥
    Benim favorim Osis ürünleri şu anda buklelerim için ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba tatlim, cok sagol, sevindim simdi sevindigine ;) Osis hic kullanmadim, ama gördüm kuaförlerde satiliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi bir ürüne benziyor yalnız bir sorum olacak saçlarının yapısı nasıl, yani acaba düz saçlarda da işe yarar mı ki?Bu arada blogunu çok sevdim ve takibe aldım kendi bloguma da beklerim.:)
    http://makyajileilgilihersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif dalgali sacim, yani kendi haline birakirsam böyle olmuyor kesinlikle ve gün boyu acik tutarsam sönüyorda, ama bu ürünle saclar böyle biraz daha kücük bukle bukle duruyorlar :)

      Sil
  4. Anladım en kısa zamanda deneyeceğim kıvırcık saçları seviyorum.:)

    YanıtlaSil
  5. fotodaki şirine yakışmış o saç :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım buralarda yeniyim,saçların çok güzel olmuş, seni takibe aldım. Sende bloguma ugrar mısın?
    busramakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...