1 Mayıs 2014 Perşembe

The Body Shop - Nail Polishing Block


Seneler önce annem bana Seacret diye bir markanin bakim setini hediye ettiginde,
icinde bir tane böyle tirnak törpüleme süngeri cikmisti
ve sanki parlak oje sürmüs gibi bir hale getiriyordu tirnaklari, 
cok begenmistim.
Maalesef marka Spa yerlerinde kullaniliyormus ve marketlerde satilmiyor,
bu yüzden tekrar alma firsatim olmadi.
Gecenlerde The Body Shop´da bu süngeri görünce cok sevinip hemen aldim,
 fiyati 4,- Euro.
Ama parlaklik vermesi cok cok az, 
bana hic yeterli gelmedi, cok fazla dogal duruyor.
Tirnaklarim bu aralar cok kirildigi icin kisacik kesmeye mecbur kaldim ve hicbirsey yapamiyorsum en azindan parlaklik katmak istemistim.
Benim aksime esimin cok hosuna gitti
ve hic bakim yaptirmayan adam ona yapmami istedi,
cok sade durdugu icin tabii :)

Siz tirnaklarinizin dogal durmasini istediginiz zaman ne kullaniyorsunuz?


7 yorum:

  1. Ben de bundan kullanıyorum ve çok seviyorum bu tırnak törpüleme süngerini :) Ben pembemsi / inci rengi cilaları seviyorum doğallık için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inci rengi gercekten cok güzel olur, henüz tenime yakisan bir dogal oje bulamadim :)

      Sil
  2. Ben Fe markasının 7li törpüsünü kullanıyorum. Onun da pembe kısmı bu amaç için ama bu kadar parlaklık bile vermiyor. Ben genelde oje sürmediğim zamanlar tırnak güçlendirci sürerim ya da öylece bırakırım tırnaklarımı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fe markasi ilk kez duyuyorum, sanirim almanyada yok. Tirnak güclendirici birseyler bende bakacagim, benimkiler cok soyuluyorlar uzatamiyorum :)

      Sil
  3. senin için harika bir önerim var:)daha önce duydun mu bilmiyorum swisa beauty'nin 4 aşamalı törpüsü inanılmaz sonuç veriyor.ben 5 sene önce keşfettim sonrasında hiç bir ürün yerini tutmadı.(ben 3lü setini kullandım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bakayim almanyada varmi nerde satiliyor, sagol önerin icin :)

      Sil
  4. Vivam hoşgeldin !!!! Bu aralar blog aleminden uzak kaldığım icin yeniden başladığını bile farketmemisim , nasıl mutlu oldum anlatamam :) canım bana özelden mail atsana, lamevedore@gmail.com ben senin adresini kaybettiğim icin yazamadim , anlatacaklarım var:) bu arada esın benimki gibi metroseksuel galiba:) benimki kendine manikür yapmadan duramıyor ,ben tırnak eti kesmekten korktuğum icin yapmıyorum ama adama kıl oluyorum her daim bakımlı elleri var :) benden bile daha bakımlı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...