10 Mayıs 2014 Cumartesi

Rossmann "Rival de Loop" Makyaj Ürünlerim



Natural Touch Concealer 01
Defalarca aldigim bir göz alti kapaticisi, uygun fiyatina -2,49 Euro- ragmen performansi cok iyi. 
Yapisi krem gibi fazla sulu degil, rengi acik tenime uygun, kokusu cok hafif güzel, kirisikliklara dolmuyor, kurutmuyor, göz altinda dogal duruyor, morluklari güzel kapatip hafif aydinlatiyor.
Bu kapaticiyi genelde kisin tenim iyice acildigi zaman (NC15-20) kullaniyorum, 02 ve 03 renklerde var ama onlari hic denemedim.

RdL Young Eyeshadow Base
Bu göz fari bazinida en az dört kere almisimdir. 
Farlari cok güzel sabitliyen bir ürün. Urban Decay Primer Potion "Original" far bazim bitmek üzere ve ben tekrar bu bazi denemek istedim. 
Acikcasi kullanimda pek bir fark göremedim aralarinda, sadece UDPP tüpde oldugu icin daha cok hosuma gidiyor, bir bucuk sene kullanmama ragmen hic kurumadi ve daha hijyenik geliyor.
Bir kere bu baz bende kurumustu ve atmistim, ama fiyati sadece 1,99 Euro ve hemen yeniden alinabilir, UDPP fiyati 20 Euro. Kesinlikle tavsiye edebilecegim bir ürün, drugstore´larda satilan en iyi far bazi bence.

Farlar
Bendeki renkler eski RdL seriden "chocolate" ve yeni cikan RdL "Young" seriden "Saturday Night", biraz cok simli gibi gözüksede üst tabakasi gidince altinda cok güzel parlayan bir kahverengi cikiyor ortaya, kaliciligda far bazi üzerinde gayet güzel, kahverengi gözlere iki rengide tavsiye ederim. 
Bu farlarin capi 36 mm ve ben ebay´den bos palet satin alip bunlari onun icine yerlestiriyorum, böyle daha kullanisli oluyor. 
"Empty Palette 36mm" yazinca bulabilirsiniz, fiyatlari cok uygun.



Natural Touch Concealer 01 --- RdL Eyeshadow 16 chocolat --- RdL Young Eyeshadow 14 Saturday Night

Sizin sevdiginiz RdL Ürünler hangileri?

3 yorum:

  1. Saturday night ne tatlı..Yıldızlı yıldızlı hemde rengi çok hoş ^^

    YanıtlaSil
  2. Farların rengi çok güzelmiş:-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...