22 Mayıs 2014 Perşembe

Rexona Maximum Protection Deo - Terlemeyi engellemek icin süper ürün!



Almanya 30 küsür derecede yaniyor resmen kizlar, imdadima Rexonanin bu krem deodoranti kosuyor.
Inanilmaz etkili!
Sürdükten sonra ne olursa olsun t e r l e m i y o r s u n u z!
Beyaz tshirt giyince terden dolayi kol altlarinin sararmasi, kol altlarinda ter gözükmesi olmuyor, gün icinde tekrar deodoranti tazelemeye gerek kalmiyor!
Sirf kendimi iyi hissetmek icin birde Dove Deo Invisible kullaniyorum arada, ama aslinda hic gerek yok, cünki bu deodorant isini cok iyi görüyor,sadece bu kokusuz oldugu icin digeride seneler boyu favorim oldugu icin ikisinide kullanmayi seviyorum.
Ben her dus´tan sonra kullaniyorum Rexonayi, düzenli favorilerimden bu ürün ve siddetle tavsiye ederim!


Deo olarak sizin favoriniz nedir bu sicak günlerde?


6 yorum:

  1. ÇOK GÜZELMİŞ YA KESİNLİKLE ALMALIYIM AMA TÜRKİYE DE VARMI Kİ :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rexona satilmali bence, belki büyük marketlere baksan? :)

      Sil
  2. Ben diger stick halinde olani yillardir kullaniyordum, ama son günlerde cikan aluminyum meselesi nedeniyle onuda biraktim artik. Bunun icinde aluminyum varmi acaba canim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet var tatlim, zaten terlememe olayini aluminyumun sayesinde oluyormus. Acaba yinede terlemeyi engelleyen baska deolar varmiki?

      Sil
  3. ben sebamed roll-on kullanıyorum.yves rocher bio roll-on'larıda ara ara dönüşümlü olarak kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Nivea Black&White kullanıyorum ben de uzun zamandır. Ama alüminyum içermemesi nedeni ile Nivea Pure&Naturel serisine ve Yves Rocher Bio serisine geçiyorum yavaş yavaş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...