10 Mayıs 2014 Cumartesi

Moroccanoil Sac Yagi



Son zamanlar saclarimin cok kurudugunu ve Kerastase sac yagimin tek basina cok hafif geldigini fark edince, yillar öncede kullandigim ve begendigim Moroccanoil´u tekrardan aldim.
Cok az bir miktar kullanimda yeterli oldugu icin, uzun zaman dayaniyor bu ürün.
Harika bir kokusu var, yapisi sIvI ve saclari fazla agirlastirmadan nemlendiriyor, parlaklik veriyor ve kullanimdan sonra kolay taraniyorlar.
Bir bucuk ay kullandiktan sonra saclarimin kuruyken eskisi gibi ipeksi degilde, daha hafif sert oldugunu fark ettim, sanki sacima sac köpügü sürmüs gibi. 
Sanirim bu kullandikca icindeki silikonlarin sac tellerinde birikmesinden dolayi olabilir, genelde silikonlara dikkat etmem ama bundan süphelendim. 
Bu yüzden maalesef tekrar almayi düsünmüyorum.

Siz hangi sac yagini kullaniyorsunuz?

6 yorum:

  1. Bende merak ediyordum moroccan oil i.. Videolarda bu markanın maskesini çok beğeniyorlar. Canım saçlarım normal olduğu için live&clean markasının argan yağlı saç serumunu kullanıyorum. Hem yağlandırmıyor, hem güneş ışınları olsun saç kurutma makinesi olsun koruyor. Kurumadan şikayetçiysen sadece saç uçlarına argan yağlı bir maske de uygulayabilirsin. Maske kullandığım için saç uçlarım kurumuyor ve neredeyse 1 sene sonra saçlarımı kestirmeye ihtiyaç duymama olanak sağlıyor. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Argan yagi cok iyi diyorlar sac icin, live&clean markasi almanyada hic görmedim, douglas´a gidince bir bakayim varmiymis, sagol tavsiyen icin :)

      Sil
  2. Benim bütün saçlarım dökülmüştü.
    Abartmıyorum cidden kel kalmama ramak kalmıştı sıkıntıdan ve alerjidenmiş.
    Barcelino saç bakım yağı var aktarlarda da satılıyor. Hergün 1-2 saat bekletiyodum.
    Çok işe yaradı ama 3 ay boyunca düzenli kullandım
    Böyle bilgiler çok işe yarıyor ellerine sağlık canım benim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiyeye gidince bende aktarlara bakmak istiyorum, merak ettim simdi böyle etkili bir yagi :)

      Sil
  3. ispanyol pansiyonu'nu devamı da şu anda sinemalarda. aşk bilmecesi adı. üç filmlik seri bu. ilki pansiyon, ikincisi rus bebekler, üçüncüsü aşk bilmecesi. üçünü de kaçırma ama. çok tatlı filmler. :) blogumda film ve kültür başlıklarında yüzlerce film var. ordan seçebilirsin her zaman. veya bana sorabilirsin izliceğin zaman :) yay çok öenli film. kim duk önemli yönetmen. geçenlerde yazdığım "dört mevsim"den başla istersen o yönetmene. film seçkisi 4'de :) vivaaaaa la cinemaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tavsiyelerin icin, mutlaka bakacagim :) Dört mevsim filmini biliyorum ama almanca ismi "Bahar, Yaz, Sonbahar, Kis ve Bahar" :D ve en begendigim filmlerin listesini tutuyorum, ilk baktigimdan beri listede, hala zaman zaman tasa bagli olan yilan aklima gelir, sanirim film zevkimiz benziyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...