10 Mayıs 2014 Cumartesi

MIM- Bir Kelime


Bu güzel MIM´i bayanbakimli´da gördüm :)
 Tek kelimeyle cevaplanmasi gerek, ama bu oldukca zor ;)

1- Telefonun nerede?
Masamda

2- Partnerin?
Arkadasim

3- Saçların?
Ince Telli

4- Annen?
Hosgörülü

5- Baban?
Yakisikli

6- En sevdiğin eşya?
Siir kitabim

7- Son gece gördüğün rüya?
Görmedim

8- Hayalindeki araba?
Ucabiliyor

9- İçinde bulunduğun oda?
Calisma Odasi

10- Korkun?
Yalnizlik

11- 10 sene içinde ne olmak istiyorsun?
Hayatta

12- Sen ne değilsin?
Hosgörüsüz

13- En son yaptığın şey?
Sackürü

14- Üzerinde ne var?
Pantolon-Bluz

15- Senin hayatın?
Dolu

16- Moralin?
Iyi

17- Şu an ne düşünüyorsun? 
♫ Miguel - Simplethings 

18- Senin bilgisayarın?
Sony Vaio

19- Bira?
Sevmem

20- Aşk?
Baslangictir


Yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)


7 yorum:

  1. Sonunda noktayı koymuşsun :))
    Cevaplar baya süper :))

    YanıtlaSil
  2. şiir seviyorsunuz ne güzell :)

    YanıtlaSil
  3. 10 sene icinde ne olmak istiyosun?
    Hayatta
    :)) hic boyle dusunmemistim

    YanıtlaSil
  4. Ziyaretin icin tesekkürler,mimini aldim ve yapicam insallah,hosuma gitti sorulari!sevgiler sana...

    YanıtlaSil
  5. Sagolun kizlar :) Bir Terazi Kizi yaparsan sevinirim tabii hos bir MIM bencede :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...