12 Mayıs 2014 Pazartesi

Makyaj Fircalarim




Aslinda daha cok fircalarim vardi ama kullanmadiklarimi, begenmediklerimi hep elimden cikarttim. Sonrada cok begendigim icin Mac 239 fircasindan bir tane daha aldim ve her makyajimda kullaniyorum, genelde biriyle koyu bir renk, digeriylede kas altina ve göz icine acik higlighter renkleri uyguluyorum.

En son fiyati daha uygun oldugu icin Zoeva 110 fircasini kontür yapmak icin firca aldim, ama maalesef hic memnun degilim.
Kontür icin sanki cok kücük gibi ve oldukcada sert baglanmis ve uygulamada zorlaniyorum. Nyx "Taupe" alligini kullaniyorum kontür pudrasi olarak,sanki rengini hic vermiyor gibime geliyor.

Mac 138 fircasiyla transparan pudra uygulamayi seviyorum, ama son zamanlar cok pudra uygulamadigim icin pek lazim olmuyor, kuru cildim oldugu icin artik pudra yerine pudra kagitlerini tercih ediyorum cünki. Ayrica seneler olmasina ragmen bu firca siyah oldugundan dolayi sanirim gercekten her yikamada renk cikartiyor, nemliyken allik fircama degdiginde onuda boyamisti, bu yüzden hic tavsiye etmem.

Mac 168 allik fircasini cok begeniyorum, alliklari cok güzel aliyor ve veriyor cilde, ne kücük nede büyük ve senelerdir kullanmama ragmen hala yumsak ve kullanisli.

Mac 217 fircasida vazgecilmezlerden, göz kapagim düsük oldugu icin bu fircayla her makyajimda gözlerime gölgelendirme yapiyorum ve aninda gözlerim "aciliyor".

Mac 219 fircasinida göz altina kajal göz kalemini dagitmakta yada far uygulamakta kullaniyorum.

Mac 266 aslinda eyeliner uygulamasi icin, ama ben eyeliner yapmadigimdan bunun icin hic kullanmadim, firca kücük ve egri oldugu icin kaslari doldurmakta cok basarili, bu fircayla Mac Omega yada Espresso farlarini kaslarima sürüyorum.

Mac 210 fircasida aslinda göz makyaji icin, ama bunlada ben Vichy Dermablend fondötenimi kapatici gibi sadece gereken yerlere sürmek icin kullaniyorum, fircayla sürdügüm yeri tekrar parmagimla hafiften bastiriyorum, kücücük bir fircasi oldugu icin cok dogal oluyor.

Rapidlash kas uzatma serumunu satin aldigimda bu iki tarafli fircayida hediye etmislerdi ve bunuda cok kullaniyorum, özellikle metal tarafiyla kirpiklerimi rimmel sürdükten sonra tekrar ayiriyorum.


Bana iyi bir kontür fircasi tavsiye edebilirmisiniz?

8 yorum:

  1. core collection setinin içerisindeki contour brush oldukça başarılı geldi bana. Çok büyük olmadığı için daha kontrollü uygulama yapma imkanı veriyor :)

    YanıtlaSil
  2. Sert kontur den hoşlanıyorsan kesinlikle NARS ita. almak için deli oluyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. Woww koleksiyonun cok iyi! Makyaja ilgim gun gectikce artıyor blogları takip ettikce!
    fashionsbit.blogspot.com
    instagram.com/fashionsbit#

    YanıtlaSil
  4. Zoeva'nın göz fırçalarını kullandın mı canım? complete eye set e göz koydum çok beğendim, yorumları da iyi gibi ama tabi tanıdık birilerinin gerçek yorumlarını bilmek daha iyi olur=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim hic kullanmadim, bilemiyorum ama almanyada cok tutuluyor zoeva, özellikle setlerden cok memnun olanlar var :)

      Sil
    2. Oh tamam o zaman wishlist e güvenle ekledim:)

      Sil
  5. Merhabalar fırçalarınız arasından bi favori seçicek olsanız hangisini seçerdiniz?Bu aralar MAC 168 almayı düşünüyorum çünkü allık vazgeçilmezim çok beyaz olduğum için anında cildimi canlandırmak için ilk tercihim oluyor ama öğrenci olunca da MAC fırçalar öğrenci bütçesine biraz ağır geliyor:) Bu fırça hakkındaki düşünceleriniz nelerdir,önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allik icin sadece bu fircayi kullaniyorum, cok tavsiye ederim :) En cok göz makyajim icin sürekli kullandigim 217´yi seviyorum, ama allik fircasida olmazsa olmaz tabii :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...