26 Mayıs 2014 Pazartesi

Mac Far Paletim





Makyaj yaparken Mac´in cesitli farlarini bir arada kullaninca dörtlü paletlerimi ac-kapamaktan bIkIp en sonunda hic almiyacagim sandigim 15´li far paletimi aldim.
Sürekli severek kullandigim cok pratik bir palet oldu :)
Mac farlarimi seviyorum, cünki refill olarak alip kendi paletimi yapmak hosuma gidiyor, farlar sürerken hic tozutmuyorlar, dogal makyaj yapmayi seven biri olarak renkleri cok begeniyorum ve cok uzun ömürlüler. 4-5 senedir kullaniyorum farlari ve simdiye kadar sadece brulé fari bitti ve tekrar aldim.


Icindeki üc tane far Mac´in degil:
Nyx kahverengi far (I dream of St. Marteen paletinden)
Alverde fari "50 Satin Taupe"
Catrice "My first Copperware Party"

Catrice farini kendi kabindan cözüp alkol´le bos bir Mac far kabin icine yerlestirdim, diger iki farlar kendi kaplarinda sigdilar palete.

Tavsiye etmediklerim:

Espresso- sadece koyu kaslar icin uygun, far olarak cok zor sürülen, cok az renk veren bir ürün. Bitirse tekrar almam sanirim, kaslar icin piyasada bir cok ürün var zaten, onlari denerim.

Nylon- göz kapaklarimda hic güzel durmuyor. Sadece koyu göz makyajlarinda veya aksamlari göz pinarlari icin kullanabiliyorum, o konuda ama basarili.


Tavsiye ettiklerim:

Blanc Type- Beyaz bir bej rengi, bunu siyah veya koyu kahve göz kalemiyle ve kirmizi dudaklarla cok seviyorum, pamuk prenses makyaji gibi.

Club- Benim göz kapaklarimda rengi cok fazla degismiyor, yinede hafiften isiga göre ya kahverengi-yada gri-yesil gibi gözüküyor, bu sene aldim ve favorilerim arasina giremedi henüz :)

Brun- sevdigim bir soguk kahverengi fari, kendimede yakistiriyorum ama elim cok fazla gitmiyor bu far´a, ama gayet güzel.

Cork- Wedge farin koyu hali. Mat oldugu icin gündüzleri cok dogal duruyor, aksam makyajlarinda koyu göz farlari kullandiysam Cork´u Crease olarak seviyorum.

Swiss Chocolate- yeni aldigim bir far, kirmizi alt tonlu bir kahverengi. Benim gözlerde nedense cok dogal duruyor, ben daha belirgin olur diye düsünmüstüm. Hos bir far, bu tarz rengi drugstorelarda bulamayanlar alabilir.


Cok tavsiye ettiklerim:

Ricepaper- sari tonlu highlighter fari, tek basinada basarili, sadece kas altina ve göz pinarlarina gündüzleride cok güzel, bittikce tekrar alacagim bir ürün. Benim cildimde sari alt tonlu zaten.

Brulé- Bu zamana kadar bir tek Brulé bitti ve tekrar aldim, onu nerdeyse her makyajda kullaniyorum zaten, kas altlari icin veya tek basinada cok basarili, benim ten rengimle ayni (Mac NC20).

Omega- sürekli kullandigim bir far. Kaslarimda dogal duruyor, Crease olarak soguk renk farlarda harika duruyor, göz kapaklarina sürünce cok güzel bir gri rengi far oluyor, siddetle tavsiye ederim, bitince mutlaka tekrardan alacagim bir far :)

Wedge- Siddetle tavsiye edecegim bir far daha. Bunuda Crease bölgesinde sicak tonlu farlar kullandigim zaman seviyorum, gölgelendirmek icin ideal, özellikle benim gibi göz kapaklari düsük olanlar icin. Bu veya Omegayi kullaniyorum Crease icin genelde.

Soba- bana en cok yakistigini düsündügüm far. Cok dogal duruyor, icinde sadece kücük isiltilar var. Mac Teddy kalemiyle iyi bir ikili oluyor, gözlerim kahverengi ve daha belirgin oluyorlar, birde pembe bir ruj sürdügümde cok yakistiriyorum kendime. Cok tavsiye ederim!

Favorilerimin swatchlarini bu postumda tik tik görebilirsiniz :)


Sizin sevdiginiz Mac farlari hangileri?




10 yorum:

  1. Tam da günlük ve doğal makyaja uygun,çok hoş renkler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kahverengi tonlar hep dogal duruyor, daha aklimda bir kac tane dahada var ;)

      Sil
  2. Dünya güzeli Vivam gelmiş buralara :)) bir bloğa bıraktığın yorumu takip edip buldum seni. Çok çok sevindim, özlemişim, iyi ki döndün canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba tatlimmmmm :) Ay cok sevindim simdi senin yazini okuyunca! Bende özlemisim hepinizi valla, insan tekrar evine dönmüs gibi hissediyor ;) cok cok öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Hepside farklı ve benim sevdiğim tonlardaymış. Mac Club farın methini şu sıralar çok duyuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedense club i okadar begenmiyorum kendimde :)

      Sil
  4. Mac'ten almak istediğim renkler vardı. Bu çok iyi oldu. Blanc Type ve Catrice çok güzellermiş. <3

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok çok güzel. Catrice ayrı bir güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice in bu farini yine aldim hatta gecenlerde, ilkini kuzenimde cok begenmisti ona hediye etmistim, iyiki halen satisdaymis. Mac Satin Taupe a benzetiyorlar, ama bence cok daha güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...