11 Mayıs 2014 Pazar

Mac Alliklarim - Basarili Üclü!


Mac Powder Blush "Harmony"
Aslinda kontür yapmak icin aldigim bir üründü
ama allik olarak benim acik tenli cildimde cok daha basarili
bronz allik gibi cok dogal duruyor, 
cok cok hafif bir kirmizilik var icinde.
Alliklar cok uzun ömürlü, yillardir kullanmama ragmen dibi bile görünmüyor.
Uygulamaktada cok kolay, isterseniz hafif, isterseniz daha koyu kullanabiliyorsunuz, 
 asla sabah makyaj yaparken dikkat etmenize gerek yok,
 cok kullanisli bir ürün,
düzenli favorilerimden.

Mac Sheertone Blush "Peaches"
NC20 tenime yakisan bir turuncu allik ariyordum
ilk aldigim ürün herkesin tavsiye ettigi Mac "Melba"ydi
maalesef o benim tenimde cok "kirli" gibi gözüktü
ve daha koyu tenli olan kuzenime hediye etmistim,
onda cok dogal ve güzel gözüküyor.
Daha önce aldigim pembe alliktan cok memnun oldugum icin,
yine "Sheertone" olan bir turuncu sectim,
bunlar ciltde cok dogal duruyorlar.
Ve cok, cok, cok güzel bir turuncu alligi,
dogal ve isiltisiz
siddetle acik tenlilere tavsiye ederim!

Mac Sheertone Blush "Pink Swoon"
Mac´den aldigim ilk allik,
kutusunda cok asiri pembe gözüksede
acik tenli ciltlerde inanilmaz güzel ve dogal bir pembe
kaliciligindan cok memnunum
sürülüsüde cok kolay
 ve inanilmaz uzun ömürlü.
Bu alligida cok severek kullaniyorum!


Nars´dan "Deep Throat" alliginida alip, 
ilk önce cok begenmistim
ama maalesef bende kalici olmamisti
üc saat icinde kayboluyordu cildimde
bu yüzden o markadan baska bir allik denemedim.
Allik konusunda Mac "Sheertone" alliklarini 
acik tenlilere ve dogal allik isteyenlere siddetle tavsiye ederim
mutlaka Mac alliklarina bir bakin derim ;)

Sizin favori Mac Alliginiz hangisi?


12 yorum:

  1. Pink Swoon ve Blushbaby benim MAC' den aldığım ilk allıklar. İkisini de çok seviyorum ^^ Harmony alsam mı almasam mı diye düşünürken vazgeçip NARS Laguna aldım. Birde Mata Hari allığı var bende NARS' ın oldukça kalıcı sürdüğüm gibi kalıyor. Belki Deep Throat rengine has bir şeydir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olabilir, Nars Lagunada almistim ama o ara cok bronzerlerim vardi ve Harmony´i daha cok sevip kullandigim icin geri elden cikartmistim :)

      Sil
  2. malesef allık konusunda sıfırım :)
    evet bildiğin sıfır yani ama peaches'i beğendim de cesaret gelmesi lazım allık kullanmam için bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok gec baslamistim allik kullanmaya, 25-26 yasinda basladim galiba krem alliklarla ozaman ;)

      Sil
    2. Allık kullanırken fırçası çok önemli bence.. Ben kendimi palyaçoya çeviriyorum diye kullanmazdım ama real techniques allık fırçası kesinlikle her rengi doğal bir şekilde uygulamanızı sağlıyor..

      Sil
  3. Hiç Maç ürünün olmadi. Fiyatinin uygunlugundan değil de niyeyse elim hep essence e gidiyor. Sonyanin alliklari da çok hos. 2 sonya 2 essence alligim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence´in yeni cikan viva Brasil LE´sinden kirmizi alligi aldim, cok güzel, tavsiye ederim madem essence seviyorsun :)02 sao paulo :) sonya markasi almanyada yok sanirim, hic duymadim.

      Sil
  4. Allık hiç kullanmıyorum ama hediye alabilirim :))

    YanıtlaSil
  5. Renkleri gerçekten çok güzelmiş. Krem allık daha hiç kullanmadım, beceremezmişim gibime geliyor ya elim hep diğerlerine alışmış. :)

    YanıtlaSil
  6. Krem allık konusunda ben de başarısızım ne yazıkki güzel dağıtamıyorum:( Ama Peaches'ın rengi harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  7. peaches çok güzel! ben de çok severim mac allıkları.. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...