8 Mayıs 2014 Perşembe

Helena Rubinstein Magic Concealer






Problemlerim:
1. Göz alti morlugum cok belirgin
2. Kapaticilar cizgilere doluyorlardi
3. Kapaticilar göz altimi resmen kurutuyorlardi, yakindan bakinca pütür pütür duruyordu
4. Sabah makyaj yapinca öglen kapatici kaybolmus oluyordu 
5. Ten rengim acik oldugu icin renkler uyusmuyordu

Bu üründen önce bir cok kapatici denedim, örnegin
Mac´den hem Studio Finish Concealer´i
hemde Pro Longwear Concealer´i satin almistim
ama hic memnun kalmadim, hatta kullanamadim ikisinide
ve bir tavsiye üzerine bu ürünüde deneyim dedim.

Ve o gün bugündür cok severek kullaniyorum,
iki tane favori kapaticim var göz alti icin, buda birisi.
Acik tenli olmama ragmen (Mac NC20)
02 medium bana cok güzel uyuyor
dahada acik tenli - yani nerdeyse beyaz- olanlar icin birde 01
ve daha bronz olanlarada 03 rengi var.
Göz altini cok güzel nemlendiriyor
gün boyu sürdügünüz gibi kaliyor
cok dogal duruyor ve 
15 ml oldugu icin cok uzun süre dayaniyor
Benimkini en az 1,5 senedir kullaniyorum
ve daha yeni bitmek üzere
yukarida gördügünüz gibi hemen yenisini aldim :)
Parmaklarlada uygulanabilir, 
ama ben genelde makyajimi beautyblender süngeriyle yaptigim icin onunla uyguluyorum.
Mutlaka bir deneyin derim :)



Sizin favori göz alti kapaticiniz hangisi?


4 yorum:

  1. seninle sorunlarımız çok benziyor. ben de morluklardan şikayetçiyim. Uykusuz kaldığımda filan iyice kötülediğinde kapatıcı kullanıyorum. Shiseido Sheer Eye Zone Corrector var elimde ve memnunum. Yazısını da yazdım: http://bakimsalseyler.blogspot.com.tr/2014/03/shiseido-sheer-eye-zone-corrector.html

    Bir de Avene'in stick kapatıcısı var ama onu beğenmedim hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene markasini cok severim ama kapaticilarini hic denemedim, Shiseido kapaticisinida ilk kez simdi senin post´unda gördüm, varligindan bile haberim yoktu ;) Oysaki annem cok sever ve kullanir bu markanin bakim ürünlerini. Fiyat olarakda HR inki 15 ml - 33,99 Euro ve Shiseido 3,8 ml-31,99 Euro, parfümeriye yine gittiginde mutlaka HR´yi bir uygulattir belki sende memnun kalirsin :)

      Sil
  2. Benzer problemler bende de oluyor denemek isterim ben de minik çizgilerin arasına bile dolması diğer kapatıcıların hoş olmuyor gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. şuan bende magic concealer'ı kullanıyorum.bugüne kadar kullandığım en iyi kapatıcı.bitince yenisini aldıracağım freeshoptan.maalesef Türkiye'de satılmıyor:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...