9 Mayıs 2014 Cuma

Güzellik Tüyolari - Yag Cekmek


15 yasimdayken alman arkadasimin evinde ablasina merhaba dedigimde bana agzinda birsey oldugunu ve konusamadigini isaret etmisti ve arkadasima " Ne varki agzinda?" diye sorunca, ablam Ayurveda geregi düzenli yag ceker demisti  ve ne oldugunu anlatmisti, cok sasirmistim, daha önce hic duymadigim birseydi. 
O gün bugündür bende zaman zaman kur gibi yaparim.

Yag calkalama genelde sabahlari kalktiktan sonra yapiliyor, bir kasik yag agiza alinip en az 10-20 dakika agizda calkalaniyor ve dislerin arasindan cekiliyor. Sonra disler yumsak bir disfircasiyla ve dismacunuyla temizleniyor. Dilerseniz hem sabah ve hem aksam yatmadan öncede yapabilirsiniz. Bunu dis doktorlari bile tavsiye ediyor.


Peki yag cekmenin ne faydasi var?
1. Vücuddaki ve agizdaki zehirleri ve mikroplari cekiyor
2. Hastaliklari ve agrilari gideriyor, örnegin dis agrisi ve kafa agrisi
3. Disleri beyazlatiyor
4. Dis tasi olusmasini engelliyor
4. Dis etiniz aciyorsa veya kaniyorsa iyilestiriyor
5. Dis etini saglamlastiriyor ve cekilmesini engelliyor 


Aycicek yagi kullanipta tükürdügünüzde beyaz oldugunu fark edeceksiniz, yaglar agizda degisiyor, daha sulu oluyorlar. 
Tad olarak aycicek yagi daha iyi oluyor. 
Önemli olan kesinlikle yagi yutmamaniz, agizda mikroplari cektigi icin oldugu gibi midenize iner yoksa.

Bir ara dis etimde agri ve kanama oldugunda ve dis doktorum kapali oldugunda bu yöntemi uygulamistim, üc gün sabah ve aksam zeytinyagi cekmistim ve hemen agrisini almisti, ikinci gün kanama durmustu ve ücüncü gün tamamen iyilesmisti, kesinlikle cok etkili ve cok tavsiye ederim! :)

Siz hic yag cektinizmi? ;)

13 yorum:

  1. İlk defa duyuyorum, denemek lazım merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Internetdede daha ayrintili bilgiler bulabilirsin canim, ben fazla yazip baymak istemedim, benim düzenli yaptigim bir uygulamadir :)

      Sil
  2. paylaşımın için teşekkürler canım... ben de ilk defa duyuyorum bir kez daha doğal bitki mucizesiyle karşılaşıyorum en kısa sürede deneyeceğim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. tatlım hiç duymamıştım ama deneyeceğim çok ilginç geldi gerçekten. paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok ilginç, denemekte fayda var ;)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok ilginç faydalı olacağını düşünüyorum,paylaşımın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. aa cok enteresan ilk defa duydum yazdım aklımın bi köşesine teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Yoook çekmedim çekmemde :))
    Faydalı ama benim faydalı bişey yaptığım görülmemiştir ;)
    Ama bunu tanıdığım herkese önerebilirim teşekkür ettim :*

    YanıtlaSil
  8. Ben de ilk defa duyuyorum, ilginç. Denemekten zarar gelmez.

    YanıtlaSil
  9. Selam. :)
    Blogunu takipteyim. Seni de beklerim. :)

    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. çok enteresanmış bende deneyeceğim güzel paylaşım :)

    YanıtlaSil
  11. Aaa çok ilginçmiş.. Yapmaya başlayacağım bende :)

    YanıtlaSil
  12. İlk defa duydum/okudum. Hemen anneme uygulatmalıyım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...