29 Mayıs 2014 Perşembe

Güzellik Tüyolari - Tesa bandi ile sertlesmis pudra ürünlerini düzeltme!





Bazi ürünlerde - far, allik, pudra, bronzer vs- zaman zaman benim farimda oldugu gibi üst tabakasinda sertlesmeler olup rengini zor verebiliyor, 
özellikle eger nemli fircayla uygulama yaptiysaniz yada uzun zamandir ürünü kullanmiyorsaniz. 

Bir parca tesa bandiyla bu sorunu cabuk cözebilirsiniz :) 
Hafifce ürünün üstüne tesa bandini bastirip cekin ve yeni almis gibi kullanima hazir olacak!


Viva


6 yorum:

  1. Güzel taktik ;) sizi takipteyim teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Hemen denedim. Çok işe yaradı. Teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  3. denedim ve işe yaradı :) teşekkür ederim pratik bilgi için

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün arkadaşımın artık taşlaşmış pudrasında denedim bu yöntemi işe yaramadı nasıl sertleştiyse artık =S Bende üzerini bir bıçakla hafifçe kazıdım düzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. evet oluyor bazen,bu güzel tavsiyen için teşekkürler canım:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...