23 Mayıs 2014 Cuma

Güzellik tüyolari- Sekerlenmis Balla Peeling



Senelerdir cok sevdigim bir yöntem sekerlenmis balla peeling yapmak.
Bunun icin marketden en cok sekerlenmis olan bir bal seciyorum, normalde insanlar almak istemedigi icin en arkada bir tane oluyor :) 
Eger yoksa, ozaman normal bir bal alip, bir kere agzini acip tekrar kapatip bekletiyorum sekerlenene kadar. 
Eger sabirsizsaniz tuzla karistirip yapabilirsiniz, tuz sivilcelerede iyi geldigi icin güzel oluyor.
Bu bal´i her dusa girdigimde yüzüme sürüyorum, dudaklarimida peeling yapmis oluyorum, cok güzel oluyor ve kesinlikle hic yapis yapis olmuyor, hemen dus´un altinda akip gidiyor zaten.
Cildinizi yumsacik geri birakiyor ve en dogal peeling´i yapmis oluyorsunuz :)



Sizin dogal peeling yöntemleriniz varmi?


7 yorum:

  1. Çok güzel bir yöntemmiş gerçekten :)
    Denemek lazım ama bana soruyorsan ben doğal değil kimyasal kullanıyorum tabiki doğal daha iyidir :)
    Teşekkür ettim canım benim :*

    YanıtlaSil
  2. Balla aspirini karıştırmakta iyi oluyor, aspirindeki salisilik asit sivilcelere de iyi geliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salisilik asit ciltde leke yapabiliyormus, benimde öyle sorunum oldugu icin yapmiyorum :)

      Sil
  3. Aaa süper fikir,hem de doğal (:

    YanıtlaSil
  4. Super fikir bende deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de dudaklarım için aynı şeyi denedim geçen hafta kavanozun dibinde kalan balla, Lush'ın dudak peelinglerine alternatif olarak...Jojoba yağı vardı evde, onu da ekledim. Kesinlikle çok başarılı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...