28 Mayıs 2014 Çarşamba

Güzellik Tüyolari - Peeling Süngeri



Bu süngeri senelerdir düzenli olarak aliyorum
lazim olunca hangi marketdeysem ondan aliyorum,
Balea (dm marketi) yada Fusswohl (Rossmann) farketmiyor
fiyatida 1,29 Euro, cok uygun.

Senelerdir dus´da ayaklarim icin kullanirim,
bir kac saniye suyun altinda sürtmeniz yeterli oluyor,
hic nasir problemim olmadi simdiye kadar bu yüzden
ve özel bir ayak bakimida hic yapmiyorum, gerek kalmiyor.

Kapaginda "Für Hand und Fuß" 
"Eller ve Ayaklar icin" demek.

Parmaklardaki tirnak etrafindaki fazla etleri hafifce sürttügünüzde
aninda yok ediyor :)

Elinizde cikmayan boya vs olursa hemen cikartiyor.

Bu süngerlerin kücük kare olanlarida var
onlarida kullanabilirsiniz elleriniz icin.


Birde bir türlü düzeltemediginiz sert dirseklerinizide bunlan sürtüp
sonrada bir güzel kremlerseniz
aradaki farka hayredeceksiniz!

Sünger yumsak oldugu icin cilde hic zarar vermiyor,
cok tavsiye ederim! :)


Viva


5 yorum:

  1. Rossmann'de görüp alsam mı almasam mı diye arada kalıp bırakmıştım, şimdi bir fırsat vericem bu ürüne yazı için teşekkürler (:
    Bloguma beklerim heraninpaylastiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bunu seni daha önce okuduğumda aklıma kazımıştım sonra buraya rossmann açılınca yeşil renkli olanın hemen aldım gerçekten çok güzel viva :))

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim bunu, Rossman'a gidince bir bakayım...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bu yazınızda sonra benimde aklımdaydı fakat yaşadığım şehirde rossmann yok geçenlerde aynı şekle sahip caral markalı ürünü gördüm ve denemek üzere aldim sizin bu markayla ilgili bilginiz var mı bu markada made ın g ermany olunca merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. markayi tanimiyorum maalesef, ama sekil olarak ayniysa umarim faydasini görürsünüz, ben cok memnunum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...