13 Mayıs 2014 Salı

Güzellik Tüyolari - Göz Altı Morluğundan Nasıl Kurtulunur?




Yeterince uyuyorsunuz, düzenli besleniyorsunuz, özel göz kremleri kullaniyorsunuz, pahali ucuz bir cok kapaticilari denediniz, ama ne yaparsaniz yapin bir türlü göz altinizdaki morluklardan kurtulamiyormusunuz? 
Ozaman mutlaka doktorunuzda kan tahlili yaptirip demir degerlerinize bir baktirin!

Eger vücudunuzda demir eksikligi varsa, ozaman göz alti morluklar daha büyük ve belirgin oluyor. 
Ayrica soluk bir cilt ve halsizlikte olabiliyor.

Kan tahlili yaptirdiginizda "Ferritin" degeri önemli, bende örnegin 22,4 cikmisti.
Bu demir deposunda islev gören bir proteinmis, yani demiri vücudda tutmakla görevli. 
5-148 arasi olmasi gerekiyormus, doktorum bana benimkinin idare ettigini, ama yinede örnegin adet oldugumda vs birden düsebilecegini, bu yüzden demir hapi almam gerektigini söyledi.

Bu demir ilacini kur gibi senede 1 yada 2 kere üc ay boyunca uygularsaniz yeterli olabiliyormus.

Sabah ve aksam yemeklerden önce bir tane kullaniyorum ve cok memnunum, hic bir rahatsizligim olmadi, her sene uygularim.

Ve göz alti morluklarim inanilmaz hafifledi! 
Artik özel kapatici uygulamasam bile cok korkunc durmuyor, görüntü olarak rahatsiz etmiyorlar.

Bu yüzden doktorunuzda kan tahlili yaptirin ve demiriniz düsük cikarsa beslenmenizde daha cok demir iceren yiyecekler tüketin ve iyi bir demir ilaci alin derim :)

Ama dikkat!
Ayni markadan sIvI seklindeki ilaci kullandigimda dislerimi okadar boyamistiki, dis doktorunda profesyonel dis temizligi yaptirmadan cikmamisti lekeler. 
SIvI olup demir iceren ilaclarda maalesef böyle dis boyamalari olabiliyormus, bu yüzden haplari tercih edin derim.



Viva


8 yorum:

  1. Demir ilaçları dişte leke yaptığı yetmezmiş gibi farklı organlara da zararları var o yüzden dediğin gibi sürekli değil de 1 kutu içip uzun süre ara vermek lazım. Çok güzel bilgiler vermişsin canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Hımm önemli bir bilgi paylamışsınız gerçekten. Güzel oldu bu ipucu;)) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. benimde göz altından şikayetçi bir arkadaşım var ona bahsedeyimde bir demir testi yaptırsın kendine :)

    YanıtlaSil
  4. Bu bilgi süper oldu gerçekten :)
    Bazen o kadar morarma oluyo ki dayak yemiş gibi oluyo :))
    Çooook teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  5. Umarim isinize yarar kizlar, sagol güzel yorumlariniz icin :)

    YanıtlaSil
  6. Viva'cım benim de gözaltlarım korkunç. Ben bunun demir anemisinden kaynaklandığını bilmiyordum, sayende şimdi öğreniyorum. Ben deliler giibi dökülen saçlarım ve kramp şeklindeki ağrılarım için gitmiştim. Tahlili bırak, doktor yüzüme baktığı an 'kansızsın' demişti. O derece soluk bir cildim var. Tahlilde de demirim ve ferritinim çok düşük çıktı. Ferritinim 3 o derece. İlaç kullandım, şimdi iğne yaptıracağım. Bunu da aklımın bir köşesine yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok gecmis olsun tatlim, senin ayakta durman bile mucize, aman kendine iyi bak saglik gibisi yok valla :)

      Sil
  7. Demir eksikligi tedavisi görüyorum ben de. Umarim ilaçlar ise yarar.sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...