31 Mayıs 2014 Cumartesi

Güzellik Tüyolari - Essence ve Rival de Loop farlari icin bos palet!


Bir tane böyle kendi yaptigim, cok sevdigim ve kullandigim paletim vardi zaten, simdi ama tekli farlarim yine birikince ikincisinide ismarladim.
Ebay´e "Empty Palette 36 mm" yazdiginiz zaman bu siyah düz paleti veya bundan dahada büyüklerinide bulabilirsiniz.

Hong Kong´dan almanyaya gelmesi bir aydan biraz fazla sürdü bende, fiyat olarakda posta parasiyla beraber cok uygun, toplam ~6-7 Euro ödedim.
Far kaliplari essence, rival de loop, rival de loop young (Rossmann markasi) ve almanyada satilan P2 marka farlara göre tam oluyor.

  • Ilk önce icindeki teneke kaliplari cikartiyorum, bunlar kendiniz pigmentlerle far yapmak isterseniz lazim olur, ben yapmadigim icin ben cikartiyorum.
  • Sonra bir cakmakla farin altini isitiyorum (dikkat sicak!) ortasindan, orasi yeterince eriyince sivri bir bicakla tam ortasina basiyorum ve far kolayca cikiyor.
  • Far kalibin altinda hala sicak yapiskan oldugu icin sadece bos paletin icine parmakla hafif bastirmak yetiyor, tamamen sabitleniyor. Yapismasada iyi bir yapiskanla yapistirabilirsiniz zaten, ama bende herzaman yapisti simdiye kadar.

Farlarin hepsi bir arada olunca daha derli toplu oluyor, hem uygun fiyata sevdiginiz renkler, cok kullanisli ve pratik bir palet elde ediyorsunuz, cok tavsiye ederim :)



11 yorum:

  1. Güzel bir bilgi gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde bu paletlerden gördüm bende nette gezerken alsam mı diye düşünmüştüm :) Uygun fiyata denk gelirse bende alayım bari ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı olmuş :) Bütün farların bir arada durması her türlü daha iyi tekli tekli olunca unutulup gidiyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. Cok sagolun kizlar, gercekten cok pratik oluyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Sizi bulduğum için çok mutluyum. Daha önce severek takip ediyordum sizi ama sonra kapattınız blogu. Tekrar acmıssınız hayırlı olsun :) ben 19 yaşında erkeğim. Size eski blogunuz varken de yazmıştım hatta. Cildim görünürde çok güzel hatta pürüzsüz. Gercekten iyi bakıyorum ama baktığım kadar batırıyorum da çünkü çok fazla sıkıyorum. Bunun sebebi de komedonlarım ve siyah noktalarım. İnanılmaz yogunlar yakından bakınca görünüyor ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor. Doktora gittim roaccutane önerdi ama yüksek dozda. Boyum ve kilom fazla olduğu için. Başka bir doktorsa sivilce sorunun yok 10 mg kullansan yeter ve etki eder dedi ama ben pek inanamadım. Herkes belli bir doz öneriyor kiloyla orantılı. Eger 10 mg kullanırsam yıllarca kullanmam gerekir dolayısıyla ne cesaret edebiliyorum ne de guvenebılıyorum. Cildim inanılmaz yağlı ve bu yıl inanılmaz bir gozenek artışı oldu bende. Cok fazla makyaj yapıyorum. Ama fondötenler asla eskisi gibi durmuyor. Herkes söylüyor eskiden çok pürüzsüz oluyordu ama şimdi surunce tüm kusurların ortaya çıkıyor diye. Ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Diyorum 10 mg kullanırsam etki eder mi? Tek istediğim çok yüksek dozda kullanmamak. Sadece komedonlar ve siyah noktalar gitsin ve cildim yaglanmasın her kremi rahatlıkla surebıleyım ve onca serum etkisini göstersin çünkü sıkıp batırınca hiç bir şey olmuyor daha da beter oluyo. Çok soylendım biliyorum ama sizin bana yardımcı olabılecegınızı düşünüyorum. Hangi doktora gitsem kozmetikle alakaları yok ve makyaj yaptığımı söyleyince tepkileri çok farklı oluyor kovuldugumu biliyorum yani o derece :) umuyorum istediğim cevabı siz verirsıniz bana :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bende hatirladim sanki, ozamanda iso ilaci hakkinda yazismistik sanki :) Sana tavsiyem, kendi tecrübelerime dayanarak, doktor kontrolinde 10 mg la baslamak. Ben 2 hafta icinde etkisini görmüstüm ve hatirliyorsan benim doktorum sadece her iki günde bir hapi kullan demisti. Vücuddaki yagi cekiyor, saclarin bile kac gün yikamasan yagli durmuyor. Ama ilacin yan etkileri olabiliyor, baktinki begenmedin hemen geri birakirsin. Bende kafa agrisi ve kuru dudaklar olmustu. Kafa agrisi iki hafta icinde gecti ve dudaklara bepanthen sürdüm. Ayrica Avene in hassas ciltler icin olan ürünlerini kullanmani tavsiye ederim. Cilt kremi olarak cleanance emulsion cok etkiliydi mesela. Fondöten olarakda vichy dermablend (kapaticiligi cok), avene couvrance fluid ( kapaticiligi az) yada clinique even better. Bir ara benefit fondötene kullaninca bendede cok komedon cikmisti, onlarinda etkisi var. Umarim biraz yardimim olmustur :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim :) benim merak ettiklerim aslında 10 mg alınca 50 mg gibi etki gosterıyo mu? Mesela 50 mg çok kurutuyoken 10 mg sadece yaglanmayı mi alır? Saçlarım kepeklenır mi yada ne bileyim effacler duo yu filan kullanabilir miyim destek amaçlı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iso yada diger isimleri Roaccutan, Aknenormin vs cok etkili bir ilac. Bu 10 mg icinde gecerli. Cok yüksek dozda Vitamin A aliyorsun. Fazla miktarda Vitamin A insani bile öldürür. Bu yüzden doktor kontrolünde olmasi gerekiyor ve bu yüzden senden her ay kan alip kontrol edecekler.
      Doktorum okadar etkili oldugunu söylediki, iki günde en az dozda alsan yeter demisti bana-ki benim akne cok kötüydü,bogazimda bile cikiyordu Ama her iki günde alirsan ozaman yan etkileri az olur dedi. Yan etkilerin listesi cok uzun, okudugun zaman ilaci almak aslinda hic akil isi degil diyorsun. Yüksek dozda alip ciddi hastaliklara yakalananlar var. Yani simdiye kadar herseyi denediysen ve senin icin cok büyük bir rahatsizlik veriyorsa cildin, ancak ozaman dene derim. Zaten baktiki doktor ise yaramiyor, dozu yavas yavas yükseltir.
      Cildine cok hassas davranman gerekecek. Yaptigin peelingler, cok agressiv ürünler varsa hepsini birakman lazim,cünki cildin cok kötü reaksiyon verebilir. Günese veya solaryuma gidersen cok kötü lekelerin olabilir. Bende lekeler oldu mesela,günes lekeleri gibi ve bu yüzden defalarca lazer yaptirdim. Yani öyle yutuyumda kurtulayim yok :)
      Ama herkeste olacak diye birseyde yok. Forumlarda okuyorum ve hic lekelenmeyenlerde var, kisiden kisiye göre yan etkileri degisiyor. Bu yüzden zaten doktor kontrolündesin :)
      Veeee antibiyotik veya baska ilaclarla beraber kullanirsan vay haline. Disim agridiginda unuttum ben Iso kullandigimi ve antibiyotigide alinca, hayatimda hic yasamadigim acilari yasadim resmen, ölüyorum sandim, yediklerimi cikarttim, okadar kafam agriyordu agrilarim vardi,sonra bir gün sonra hepsi birden gecti. Yani bunlara cok dikkat etmen gerek.
      Gözünü korkutmak istemem, cünki Iso gercekten bende cok faydali bir ilac oldu ve onca sey denedikten sonra ilk kez ise yarayan birsey oldu. Ama Smarties gibide agiza atmamak gerek tabii :)

      Uzun lafin kisasi: 10 mgla basla, iki günde bir tane alacagini söyle doktorana, bir arkadasinin öyle aldigini söyle bakalim ne diyecek, bepanthen al dudaklarin icin yara kremi olani, her aksam sür dudaklarina, Avene´in hassas ciltler icin olan ürünlerini kullan, aklima gelenler (hepsini almaya mecbur degilsin tabii, örnekler diyelim :) Avene Cleanance Jel, Cleanance Emulsion, nemlendirici maske, termal suyu, sakinlestirici tonik, asiri hassas ciltler icin olan krem, iyi bir günes kremi en az 50 faktör her gün- Avene olabilir yada ben mesela Daylong Extreme kullaniyorum su an- ve fondöten ne kullaniyorsun bilmiyorum ama parfümsüz ve mümkün oldukca hormonlari etkilemeyen icerigi olsun, codecheck.info dan bakabilirsin.

      Istersen ilk önce cilt bakimini komple degistir ve baktin bir iki ay icinde hala bir degisiklik yok ozaman ilac icin doktora git, Avene ürünleri okadar iyiki, birde Effaclar Duo kullaniyormusun, belki hic ilaca gerek kalmaz.

      Ve ilk önce doktordan bir kanina bakmasinida isteyebilirsin, belki bazi seyler eksiktir ve onlari yerine getirince Isoya hic gerek kalmaz. Örnegin bende Vitamin D ve demir eksikti, alali kendimi hem cok daha iyi hissediyorum. Icten Cinko ve Omega 3 balik yagida kullanabilirsin, cok etkili oluyor cilde, benim kuzenimin kollarinda ve yüzündeki sivilceler balik yagi aldiktan sonra cok azaldi, ama eczaneden al mutlaka, epa´si yüksek olsun -Profesör Canan Karatay bu balik yagi hakkinda tavsiyeleri var, istersen onlari oku. Ben Menssana markasi kullaniyorum, ama türkiyede yok galiba.

      Eger cok asiri kötü bir cildin yoksa ve akne´den cok cekmiyorsan, yani tek komedonlar problemse ozaman bence Isoya gerek kalmadan bakim ürünleriyle ve icten temizliklede düzelebilirsin, ama iki-üc ay ugrasman gerek, cild ancak kendisini yeniliyormus. Belki su anki kullandigin ürünler cok agressivdir, AHA, BHA, sivilceye karsi ürünler, meyve asid peelingler vs benim cildime hic iyi gelmemislerdi cünki,cildi yipratiyorlar yanlis veya fazla kullaninca maalesef.

      Sil
  8. Harika bir fikir canım, hemen deniycem :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...