25 Mayıs 2014 Pazar

FOTD - Glossy Kirmizi Dudaklar



Gözler...

Rival de Loop Young far bazi 
Mac "Ricepaper" fari kas altina
Mac "Nylon" göz pinarlarina
 Mac "Swiss Chocolate" fari gözlere ve göz altina
Mac "Wedge" Crease olarak göz kapaklarina
Manhattan Eyemazing Liner "1010N Black Lacque" nokta nokta kirpiklerinin arasina
Isadora Lash Booster Mascara "60 Super Black"


Kaslar...

Mac "Espresso" fari
Alverde Kas jeli "02 Braun"


Cilt...

Benefit Porefessional bazi
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Vichy Dermablend Fondöten kapatici gibi kücük lekelere
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina
Manhattan "Lady Marmalade" allik 
Benefit Hoola (kontürleme)
Becca Shimmering Skin Perfektor "Pearl" Highlighter
Artdeco pudra kagitleri -yanaklarima parlak kalsinlar diye uygulamiyorum


Dudaklar...

Manhattan Lips2Last "45L" 
- kirmizi kismini sadece bir kat ve parmaklarimla uyguladim, ozaman hafif oluyor :)





16 yorum:

  1. Çok soft olmuş canım . Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Allığın da güzel görünüyor kırmızı dudaklar da güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allik fiyat olarakda cok uygundu, galiba 4 Euro gibi birsey. Manhattan´in yeni ürünleri cok hos, keske türkiyedede satilsa hemen al derdim :)

      Sil
  3. Cok hos olmus, tam benim tarzim:)
    Ozellikle elmacik kemiklerin cok hos olmus konturle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontür cok fark ediyor bencede, bu makyajda Hoola´yi kullandim, cünki daha "sicak" bir kahverengi, Taupe bu makyajla cok soguk kalirdi. Genelde Hoola yazlari daha iyi oluyor kontürlemek icin :)

      Sil
  4. Cildinin böyle ışıl ışıl olmasına bayılıyorum:) maşallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol, cild´im en büyük takintim oldugu icin en cok bu sözlere seviniyorum ;)

      Sil
  5. Çok sade ve güzel olmuş canım. Cildinin ışıltısına ve glossun rengine bayıldım!

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelsin ve o Mac'in swiss chocolate farı nasıl güzel bir farmış, ve nasıl yakışmış... Bayıldım bayıldım. Soft, güzel, doğal, çekici, harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cok sagol, sevindim begendigine :)

      Sil
  7. Maşallah kirpikleriniz takma kirpik gibi. Sizi önceden de okurdum ve blogu kapattığınızda üzülmüştüm. Sizden sonra başka takip ettiğim bikaç blog daha ya yazmayı bıraktı ya kapattı. Bende bi uğursuzluk var diye düşünüyordum. İyi ki geri geldiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol güzel yorumun icin, sevindim simdi :)

      Sil
  8. cilt ve göz makyajın çok gitmiş tenine,eline sağlık tatlım.rujada bayıldım,bu uygulama şekli kırmızı rengi ne kadar doğal göstermiş:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...