24 Mayıs 2014 Cumartesi

FOTD - Coralista



Gözler...

Urban Decay far bazi 
Alverde "01 elegant beige" fari kas altina ve göz pinarlarina
Rival de Loop Young "14 Saturday Night" fari gözlere
Nyx Taupe alligi far gibi göz kapaklara
Agnes b. Eyeliner "Noir Metallic" cok az göz altlarina
Isadora Lash Booster Mascara

Kaslar...

Mac Espresso
Alverde Kas jeli "02 Braun"

Cilt...

Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina
Benefit Coralista allik 
Nyx "Taupe" allik (kontürleme)


Dudaklar...

Artdeco Lip Brilliance "52" Lipgloss (deneme boyu)



14 yorum:

  1. Coralista allığı çok beğeniyorum ama bana pek yakışmıyor. HR ve Isadora eskiden Türkiye'de de vardı, yeniden gelseler keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HR gercekten zor bulunuyor, bende internetden siparis etmistim. Isadora Douglasda satiliyor almanyada, bu rimelide annem hediye etmisti ve begendigime cok sasirmistim hatta. Gün boyu sicakta bile akmiyor, tane tane olmuyor, drugstoredan aldigim rimellerle bazen panda gibi dolasiyordum haha ;)
      Birde bir tane daha rimel var Isadoranin cok tavsiye ediliyor, bu bitsin onu deniyecegim :)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş makyajınız :) Cildiniz ışıl ışıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Highlighter kullanmadim halbiyse, havalar sicak ve Coralistadada hafif isiltilar var, cok sagol güzel yorumun icin sevindim simdi :)

      Sil
  3. Gene çok güzel olmuş eline sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. dudaklarına bayıldım canım lipgloss gibi durmuyo hiç rengi harika :)
    HR nin eyelıner'ını kullanıyodum ama malesef bitti cok cok güzel bir marka gerçekten de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lipgloss pek kullanmam, bunuda Douglasdan hediye almistim ve gercekten rengi cok güzel, ayrica hic yapis yapis degil, bende cok seviyorum, senin begendiginede sevindim :)

      Sil
  5. çok sağlıklı görünüyor makyajınız. canlı ışıl ışıl. elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar :)
    Yeni bir etkinlik başlatmaya karar verdim. Katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik.html

    YanıtlaSil
  7. Tatlım çok soft ve hoş olmuş *--*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...