7 Mayıs 2014 Çarşamba

Face of the Day - Mac "High Tea"



Gözler...

Urban Decay far bazi 
Mac Ricepaper kas altina
Nyx Taupe alligi far gibi göz kapaklara
P2 matte siyah fari göz cevresine
Essence Gel Eyeliner siyah göz altina
Isadora Lash Booster Mascara

Kaslar...

Mac Espresso
Alverde Kas jeli "02 Braun"

Cilt...

Benefit Porefessional bazi 
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina
Benefit Coralista allik 
Nyx "Taupe" allik (kontürleme)
Chanel Poudre Universelle Libre pudrasi "25 Peche Clair" 

Dudaklar...

Mac High Tea (Lustre) ruj


10 yorum:

  1. Çok hafif ve çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Makyaj harika olmuş tam benim sevdiğim tonlar =) Bu arada NYX taupe allığına gözün gibi bak üretimi durmuş bir tane bile alamadan bitti üretimi çok üzüldüm çok =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa ciddenmi, okadarda iyi satiliyordu oysa?

      Sil
  3. Cok guzel olmus eline saglik:) cildin cok saglikli gozukuyor soylemeden edemicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana yapabilecegin en güzel iltifati yaptin canim, cok tesekkür ederim! :)

      Sil
  4. Makyajınız gerçekten çok hoş olmuş...Magic concealer'den memnun musunuz?
    Sevgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir ürün, postunu hazirliyacagim mutlaka :)

      Sil
  5. Çok doğal olmuş çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  6. super olmus :) bayıldım MAC tavsiyelerinden alacak listesi yaptım kafamda ayrıca :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...