2 Mayıs 2014 Cuma

Face of the Day - Mac "Club"



Mac´in Club far´i gündüzleri bile cok rahat kullanilabilecek bir renk,
duochrome parlamasi cok göze batici degil,
göz kapaklarimda iki renk gibi duruyor- gri-yesil ve kahverengi,
ama ikiside Club- isiga göre sekil degistiriyor hafiften,
birde göz kapaklarima bastirarak uyguladim
ve yukari dogru "Crease" bölgesinede Mac 217 Blender fircasiyla sürerek.



Gözler...

Urban Decay far bazi Mac Nylon göz pinarin icine
Mac Brule kas altina
Mac Club tüm göz kapagina ve biraz altina
Essence Gel Eyeliner siyah, gözümün icine üst tarafa (kirpikler daha dolu gözüksün diye)
Isadora Lash Booster Mascara

Kaslar...

Mac Espresso
Alverde Kas jeli "02 Braun"

Cilt...

Benefit Porefessional bazi 
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Vichy Dermablend fondöten "Opal 15" (kapatici gibi gereken yerlere)
Mac Harmony allik
Chanel Poudre Universelle Libre pudrasi "25 Peche Clair" 

Dudaklar...

Manhattan Soft Mat Lipcream "95G"

9 yorum:

  1. Merhaba bloğunuz çok hoş takipteyim artık bana da bekliyorum
    sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  2. Bayıldıııım <3 Çok hoş bir makyaj olmuş ellerine sağlık =) Benim en sevdiğim far ünvanına sahip bu far ^^

    YanıtlaSil
  3. blogun çok hoş hayırlı olsun :) yüzün de çok güzel maşallah çok yakışmış makyaj.

    YanıtlaSil
  4. Canım Club çok güzel bir far, sana da çok yakışmış. Ben de ne zamandır kullanmıyordum. Hemen Club lı bir makyaj yapayım :)

    YanıtlaSil
  5. Cok sagolun kizlar, sevda sendede görmek isterim Club´i, herkeste biraz daha farkli duruyor zaten sanki ;)

    YanıtlaSil
  6. Yaa blogunu neden bu kadar geç keşfettiiim! Çok beğendim! Çok yakışmış bu makyaj, e kaş göz her şey harika olunca ne sürsen yakışır kii=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tatlisin cok tesekkür ederim! :)

      Sil
  7. Yaa işte ne güzel duruyor. Böyle renkler ve toprak tonları resmen vazgeçilmezim. :)

    YanıtlaSil
  8. Bence sen en kısa zamanda Kim Kardashian makyajı yap yüz yapın çok benziyor :) Yakışır yani :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...