6 Mayıs 2014 Salı

Essence Ürünlerim



Öncelikle Long Lasting rujlar cok güzel, bendeki renkler soldan saga: Natural Beauty, Coral Calling, On the Catwalk ve Dare to Be. 
Rujlar bitince tekrar alacagim renk kesinlikle cok güzel bir bordo kirmizisi olan "On the Catwalk".

Acik tenli oldugum icin Bronzer "Blondes" aliyorum, defalarca tekrar aldigim ve harika kokan bir ürün. Maalesef su an cok fazla acik tenli oldugum icin yüzümde turuncu duruyor, allik olarak kullanmayi seviyorum kendisini yazin biraz daha bronz oldugum zamanlar. 

Essence´in renkli ojelerinden maalesef hic memnun degilim, en fazla bir gün, hatta bazen topcoat bile sürdügüm halde ayni gün bozuluyorlar. Bu yüzden elimde sadece "113 Do you speak love?" bordo kirmizisi oje kaldi, onuda ayak tirnaklarima sürüyorum, cünki orda daha kalici oluyor nedense :)

Diger beyaz gibi olan "01 pixie dust" Holo ojesi ve bundan cok memnunum, cok begenerek kullaniyorum. Altina ten rengi veya beyaz bir oje sürüyorum genelde ve holo shimmer ojesinide üstüne sürüyorum ve cok güzel isiltiyor, özellikle günesli havada harika gözüküyor, tavsiye ederim :)

Tekli drugstore far´larimi ebay´den aldigim bir palete yapistirdim, buda essence´in kahverengi isiltili "Party All Night" fari. 
Yeni aldiginizda üstü cok fazla simli, ama üst tarafini parmaginizla aldiktan sonra altinda sim kalmiyor, sadece cok hos isiltili bir far.

Ve en son kesfim essence´in siyah Waterproof Gel Eyeliner´i oldu, benimki siyah rengi akmiyor, kalici ve cok begenerek kullaniyorum, daha önce daha fiyatli ürünler bile dayanmazdi gözümün kenarinda birikirlerdi gün icinde bu kalemle olmuyor, cok tavsiye ederim :)

Sizin sevdiginiz essence ürünleri hangileri?

10 yorum:

  1. Coral Calling ruj en hoşuma gideni oldu :) ben nedense essenceye sadece oje yönünden şans veriyorum ama dediğin gibi tek renk olanlar bir gün dahi tırnakta durmuyo :/

    YanıtlaSil
  2. rujların renklerine bayıldım güle güle kullan canım.
    Essence ürünlerini ben de çok seviyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Rujlara bayıldım canım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. rujlar çok iyi gerçekten ben ojeleri pek kalıcı olmasa da seviyorum çünkü kolay sürülüyor ve çok çabuk kuruyor

    YanıtlaSil
  5. Pixie dust'ı geçen hafta aldım ve çok sevdim bende ♥

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel,güle güle kullan canım.essence'in rujlarını bende seviyorum.bendekiler all about cupcake ve barely there.

    YanıtlaSil
  7. Naturel Beauty ve Coral calling benimde favorim, ayrıca Cat on the Walk'a da en kısa zamanda bakacağım. Bir de party all night farı da çok hoş. Seçimlerin ne güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Long lasting rujlar benimde favorim, Bittiği için alınmayı bekliyor. Çok açıklayıcı yazı olmuş canım :))

    YanıtlaSil
  9. Essence mükemmel bir markaaa:-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...