30 Mayıs 2014 Cuma

En az üc kere aldigim makyaj ürünlerim!



Essence Sun Club Bronzer "For Blondes"
Tenim cok acik oldugu zamanlar fazla turuncu duruyor
ama hafif bronz tende allik olarak cok güzel bir ürün
ayni zamanda far olarakda begeniyorum
fiyati uygun olmasina ragmen icerigi cok ve uzun ömürlü bir ürün
kokusuda muhtesem hindistan cevizi gibi!


Artdeco Oil Control Paper
Bu pudra kagitlerini bundan 6-7 yil önce kullanmaya basladim galiba
uzun süre bunlar bittikce aliyordum ve hic normal pudra kullanmiyordum
sonra Shiseidonunkilerini denedim
ama Artdeconunkiler daha kücük oldugu icin daha cok hosuma gidiyorlar
Ayrica fiyatida daha uygun tabii.


Rival de Loop Young Far Bazi
Farlari sabitlemesi cok iyi
bu ürünü defalarca aldim ve tek kötü yani
cabuk bitmesi veya bitiremedin kurumasi
ama fiyati cok uygun oldugu icin buna deger diye düsünüyorum

Essie Good to Go Topcoat
Ojemin kurumasini beklerken mutlaka bir yere deger ve bozardim
ama bu Topcoat sayesinde bu dertden kurtuldum,
sürdükten saniyeler sonra oje tamamen sabitlenmis oluyor
ve parlaklikda veriyor tirnaklara,
tek basina kullanincada güzel ve dogal duruyor.
Bundan önce Seche Vite´inkini kullaniyordum
ama o hep sisenin yarisina gelince katilasiyordu
Essieyi son damlasina kadar kullanabiliyorum hic bozulmadan.


P2 Color Correcting Pen
Tirnaklarina düzgünce oje sürebilenlere bayiliyorum
benim yetenegim bu konuda maalesef hic yok
bu yüzden bu kalem ürünle tirnagim etrafindaki ojeyi temizliyorum
Bunu hic almadiysam yüz kere almisimdir herhalde :)

Blisted Liptone
En dogal ve güzel dudaklari bu ürün veriyor bana
"dudak rengi-ama daha güzel" gibi oluyor,
dogal gözükmek istedigim herzaman kullaniyorum,
hafif bir kokusu var oda cok güzel
en az 7-8 yildir kullaniyorum ve bu zaman icinde belki dört kere almisimdir
 cok uzun ömürlü bir ürün :)

Vichy Dermablend Foundation "15 Opal"
Yillar önce üniverstedeyken bir seminerde bir kiz sunum yapti
ve hayretle sürekli cildine baktim, cok güzel duruyordu,
tüm cesaretimi toplayip kiza ne kullandigini sordum
ve bana bu fondöteni söyledi.
Defalarca almisligim, tavsiye ve hediye etmisligim var,
icindeki cinko nedeniyle ciltdeki sivilceleri bile kurutuyor.
Ozamanlar Akne problemim vardi ve tüm cildime uyguluyordum
ama artik tüm cildime kullandigim zaman maske gibi duruyor,
cok fazla geliyor, 
bu yüzden kapatici gibi ince bir fircayla sadece gereken yerle sürüp parmagimla yediriyorum.
Gece makyaji icin ama hala fondöten olarak cok tavsiye ederim
bebek cildi gibi yapiyor resmen :)

Mac 239 Far Fircasi
Ilk kez aldigimdan beri her göz makyajimda kullandigim bir ürün
maalesef ilk aldigim fircayi kaybetmistim, 
iki gün evde firca aramisligim var, hala nereye kaybolmus olur hic bir fikrim yok :)
Fiyatli bir ürün oldugu icin ikinci kez alirken cok icim acimisti,
okadar iyi bir firca olmasa almazdim tekrar, daha uygun alternatiflere bakardim.
Sonrada tekrardan bir tane aldim, 
cünki göz makyajimda hem koyu hem acik renkler kullaniyorum
ve bir tek fircayla olmuyor tabii.

Clinique Even Better Foundation "01 Alabaster"
Bundan yaklasik üc sene önce ilk cildimde lekeler cikmaya baslayinca almistim galiba
cok dogal durmasi, ama kapaticiligin yinede iyi olmasi
gün boyu yüzde durmasi, sivilce yapmamasi
ve uzun ömürlü olmasi
bittikce bu ürünü tekrar almamin sebebi oldu.


Sizin en az üc kere aldiginiz makyaj ürünleriniz hangileri?





8 yorum:

  1. Bu Dermablend'i almayan bir ben kaldım sanırım. Alsam mı almasam mı o kadar kararsız kaldım ki. Ben NC20'yim sen de öylesin sanırım. 15 Opal rengini mi almalıyım yoksa Nude rengini mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim acik tenliysen, bende NC20´yim, ozaman Opal 15. Eger NC25sen ozaman Nude 25 :)

      Sil
  2. Essie'yi ve Vichy'yi çok merak ettiiim. Bir de oje düzelticiyi nerde bulabiliriiim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada dm marketlerinde satiliyor, P2 kendi markalari, türkiyede belki baska markalardan vardir?

      Sil
  3. Essence in bu bronzerı bende de var kokusuna bende bayılıyorum =) Blistex lip balmlar ise her daim favorim bittikçe aldıklarımdan.

    YanıtlaSil
  4. Dermablend'i almak için can atıyorum resmeen :)

    YanıtlaSil
  5. Vichy'i çok merak ediyorum denemek istediğim fondötenler arasında :)

    YanıtlaSil
  6. Makyaj değilde oriflame tender care'in bütün çıkanlarını aldım. 10 kez falan:-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...