13 Mayıs 2014 Salı

Cilt Bakim Rutinim



Cildim kuru ve akne´ye meyilli, 
ayrica pigment lekeleri olusuyor cok cabuk, 
günlük rutinimde kullandigim tüm cilt ürünleri bunlar :)


Cildimde pigment lekeleri cikmasin diye sabahlari SPF 50+,
 icinde hormonlu icerigi olmayan
"Daylong Extreme SPF 50+" günes kremini kullaniyorum iki aydir.
Gayet memnunum,
cildimde yanma olmuyor, gözlerim yasarmiyor,
cildi hic beyaz yapmiyor, cabuk emiliyor
kokusu hafif ve üzerine fondöten kolay uygulaniyor.



Aksamlari ilk önce göz makyajimi Bioderma suyuyla cikartiyorum
bunun icin iki tane pamuga döküp gözlerimin üstünde 10 saniye bekletip siliyorum.

Sonra her kis kullandigim Avene´in temizleme sütünü
yüzüme iki pumpa masaj edip, sonra yikiyorum.
Sonra Biodermayi pamuga döküp cilt tonigi gibi yüzümü siliyorum,
son kalintilari aliyor.

Aksamlari Caudalie Vinoperfect Serumunu kullaniyorum,
cilde parlaklik ve canlilik veriyor,
hic biktirmayan harika bir limonlu kokusu var,
bazen bu ürünü sabahlarida günes kremimin altinada sürüyorum.
Senelerdir kullandigim bir serum ve cok basarili!



Her iki-üc günde bir Garancia Pschitt Magique Micropeeling kullaniyorum
köpük olarak cilde masaj ediyorum,
tekrar bir pumpa alip yüzüme sürüyorum maske gibi
30 saniye bekliyorum ve yikiyorum,
cildi yumsak birakan, hassas ciltler icin ideal, harika peeling ürünü.
Ilk kez Fransada almistim, maalesef almanyada satilmadigi icin
ikinci siseyi online siparis etmem gerekmisti, 
diger Garancia ürünlerinide cok merak ediyorum acikcasi.



Cildim sivilceli oldugu veya havalarin sicak oldugu zamanlar
düzenli favorim Avene Cleanance Jel
Bu ürün cok, cok uzun ömürlü, 
cok az miktar yetiyor,
kokusu hafif ve hos, 
siddetle tavsiye ederim!


La Roche Posay Effaclar Duo cilt kremini youtube 
ve bloglardaki tavsiyeler üzerine almistim iki ay önce.
Ilk önce hic begenmedim, tüm cildime uyguladim
ve kuru cildimi sadece dahada kuruttu.
Sonra sadece sivilce olan yere sürdüm 
ve sivilceyi bir gecede söndürdügünü gördüm, sislik hemen indi.
Ama ayni yer kuru ve kipkirmizi kaldi, 
fondötenle kapatsam bile cok belli oluyor.
Kesinlikle etkili bir ürün,
ama bitince tekrar alirmiyim su an bilemiyorum.

Isogalen (Roaccutan) haplarinida doktorum akne tedavisi kapsaminda yazdi,
yüksek dozda Vitamin A ve bir cok yan etkisi olabilir
bende en cok dudaklarimi kurutmustu 
ve geceleri dudaklarima bepanthen kremi sürüp yatiyordum.
En az dozda kullandigim halde cok etkili, 
beni agir akneli cildimden kurtaran tek ürün.
Ilk baslarda düzenli olarak iki günde bir tane aliyordum
artik sadece 3-4 günde bir aliyorum.
Kullanmayi biraktiktan bir ay sonra tekrar cok kötü sivilceler cikmaya baslamisti 
bu yüzden kan tahlili yaptirdim 
ve doktorumla konusup tekrar kullanmaya basladim.
Ama acikcasi su sayfayi okuduktan sonra ciltuzmani
kullandigim haplar icin iyi bir alternatif ariyorum,
cünki bu ilacin yüzünden pigment lekelerimin ciktigindan eminim artik
nekadar doktorum bana genetik desede
zaten yan etkilerindede lekeler cikabilir yaziyor
ve kalici olacaklar diye cok korkuyorum.



Haftada 1-2 kere Almanyadaki "Müller" Marketin kendi markasindan
Cadeavera Ölü Deniz ve Kaolin Tuz Maskesini kullaniyorum
bunuda uzun yillardir kullaniyorum ve cok memnunum
sivilceyle basi dertde olan genc kuzenimede tavsiye ettim ve oda cok memnun
özellikle bir randevunuz varda, 
ozamana kadar cildinizin güzel, sivilcesiz gözükmesini istediginizde
randevu gününe kadar her aksam yatmadan önce kullanirsaniz cok etkili,
tabii sürekli yapmamali, cildi yoksa kurutur :)



Cildim kuru oldugu zamanlar Avene nem maskesini uyguluyorum
cok basarili bir ürün, harika temiz bir kokusu var,
kisin krem gibi sabah veya aksamda kullaniyorum,
sakinlestiriyor, kirmiziliklari aliyor,
özellikle akne tedavisinde olan hassas ciltler icin cok uygun.



Avene´in Termalsuyuda düzenli cilt bakim rutinimde kullandigim ürünlerden, 
pigment lekelerime lazer yaptirdiktan sonra böyle 150 ml´lik bir siseyi bitirmistim iyilesme sürecinde
ve cok iyi gelmisti,
gün boyu yüze sIkIldIgI zamanda cok sakinlestirici,
bu yüzden cok tavsiye ettigim bir ürün.


Avène markasi ve genelde fransiz eczane markalar gördügünüz gibi benim favori cilt ürünlerim,
sanirim termalsuyu icerdikleri icin benim problemli cildime cok iyi geliyorlar.

Sizin cilt bakimininizda sevdinigiz favori bir markaniz varmi?


10 yorum:

  1. Ben de Roaccutan kullandım 6ay. 3 yıl boyunca yüzümde hiç sivilce çıkmadı. Sonra yine çıkmaya başladı. Bir 6 ay daha kullandım. Bir süre yine çıkmadı sonra yine başladı. Ama neyse ki eskisi kadar değil. Sadece çene bölgemde çıkıyor. Biraz da fondöten ve pudradan kaynaklanıyor sanırım.
    Yani anlayacağın bu ilaç bana deva olmadı. Umarım sana olur :)
    Doktor bu ilaç %90 kesin çözümdür. Sen %10luk dilimdesin dedi ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
  2. Avene'nin yüz temizleme jelini kullanmaya başladım ben de.Ve bu ürünle beraber markaya karşı acayip bi sempati duymaya başladım.Son günlerde hep diğer ürünlerini araştırıp duruyorum.:D Nem maskesiyle termal suyu gözüme kestirdim.:))

    YanıtlaSil
  3. benimde cildim kuru hassas ve lekeli.Tek farkı akne çıkmaması.Bu ürünleri bi kenara yazıyorum canım tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  4. Avene Termal Su <3 Benim de kaç şişe bitirdiğimi sayamadığım yegane ürün. Kullandığın ürünler inanılmaz güzel, bir Avene aşığı olarak önerdiğin şu nem maskesine mutlaka bakınacağım, Avene benim de en favori markalarımdan biridir, şu ana kadar kullanıp da memnun kalmadığım tek bir ürünü olmadı :) Harika bir yazı olmuş! <3

    YanıtlaSil
  5. Karşılıklı ne kadar Avene övsek az :) Alakasız olacak ama ben de Almanya'dan Alverde diye bir markanın el kremini almıştım, üstünde sarı bir çiçek var hamamelis sanırım. Lavera da Türkiye'dekinin dörtte biri fiyatınaydı. Orada güzel kozmetik ürünlerini drugstorelardan bulmak daha kolay.

    YanıtlaSil
  6. Ben garner 3 u birarada be sebamed nemlendirici kullaniyorum. Bu kadar :) cildimin trek sorunu karma sms nemsiz olmasi.

    YanıtlaSil
  7. Lazer tedavisi işe yaradı mı ben de leke problemi var, lazer konusunda çok düşünüyorum ama bir yöndende yüzde lazer çok riskli diyorum baya karışık düşüncelerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nd-yag lazer kullanildi. Tecrübeli bir doktor sart. Ayrica sivilce lekeleri tamamen gecmisti bende ama günes lekeleri tekrar cikabiliyor maalesef. Bence en son yöntem lazer olmali :)

      Sil
  8. Avene Cleanance Jelinden bende memnunum. Gercekten etkili bir ürün. Ayin malum dönemlerinde kullaniyorum. :) Normalde sivilcem yok. Hafif karma ciltliyim.

    Biodermayi bende aldim ama sisesi bitince devam etmeyecegim. . Makyajimi SebaMed sabunuyla yikiyorum. Bioderma Rimeli cikarmiyor.
    Bioderma´nin Sebium versiyonu sivilceli ve karma ciltler icinmis..

    Kardesim tam ergenlik caginda ve cildi bayagi sivilceli. Cilt Doktoru Zeniac ürünlerini tavsiye etti. Bence sivilcelerde Zeniac veya Avene dogru secim.

    Diger tavsiyelerin icin tesekkürler. Benimde yüzüm icin 50´lik bir koruyucu almam gerekiyor. Yanagimda ve alnimda biraz cilt lekesi cikti. Cildim cok beyaz, leker hafif kahverengimsi. Cok kuvvetli degil, direk göze batmiyor ama yinede insani rahatsiz ediyor. Doktor IKLEN Serumu (50€) yazdi günde iki kez kullanmak gerekiyormus. 8 hafta sonra lekelerin rengi aciliyormus. Kullanmaya baslayali 5 hafta oldu, etkisini görecek miyim bilmiyorum. Internette bayagi etkili oldugunu okudum ama bakalim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biodermayi tatlim iki tane pamuga döküyorum ve gözümün üstüne hafif bastirarak 10 a kadar sayiyorum, sonra siliyorum. hertürlü göz makyajini, suya dayanikli olanlari bile cikartiyor böylelikle, mutlaka dene :)
      Iklen Serumu hakkinda okumustum ama hic denemedim, mutlaka banada yaz ise yaradimi yaramadimi, bendede hafif lekeler cikmaya basladi bile. 50 faktör bende kullaniyorum ve güzel bir ürün Daylong Extreme SPF 50+.
      Ama lekelerin vücudumuzun icinden geldigini düsünüyorum acikcasi,gecenlerde Kimberly Synderinde Detox Yiyecekler kitabi elime gecti (Hollywood Yildizlariin beslenme danismaniymis, Drew Barrymore gibi) ve onun kitabindada cilt lekeleri yediklerinizle alakali yaziyordu. Özellikle Seker ve sagliksiz yaglar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...