21 Mayıs 2014 Çarşamba

Chanel Poudre Universelle Libre




Dün artik sadece kullandigim pudra kagitlerinden bahsetmistim, tamamen elimdeki pudralarin hepsini cikarttim cünki.
Chanelin bir ara cok övülen bu pudrasida gitmek zorunda kaldi. 
Bendeki renk Peche Clair ve nerdeyse transparan bir pudraydi.
Ilk baslarda gayet memnundum, ama sonra sonra pudrayi bol kullansam bile 3-4 saat icinde tekrar parladigimin farkina vardim, özellikle anlim. 
En cok fotograflarda belli oluyordu ve cok rahatsiz oldum bu durumdan. 
Bukadar fiyatli bir üründen cok daha iyi bir performans beklerdim acikcasi.
Kutusu tabii cok sIk ama ise yaramadiktan sonra ne fayda.


Siz hangi pudrayi kullaniyorsunuz?

4 yorum:

  1. Ben essencein transparan pudrasını çok nadir kullanıyorum. Genelde pudra kullanmıyorum. ama her zaman söylerim pudraların şahı Catrine Arleydir:) Sevgilerimle...
    Bende yeni bloğuma beklerim
    ozlemdeninciler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. nars loose powder kullanmaya başladım.yapısı,duruşu herşeyiyle çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  3. Kaca aldiniz yada fiyati nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatirladigim kadariyla ~40 Euro ya almistim, ama su an fiyati nekadar bilmiyorum acikcasi, bayagi oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...