10 Mayıs 2014 Cumartesi

Bitenler



Avene Termal Suyu
Severek kullandigim ve cilt bakim rutinimde senelerdir olan bir ürün. Tekrardan aldim bile.

Schwarzkopf Essence Ultime Sac kremi ve Sac kürü
Degisiklik olsun diye aldigim ve maalesef hic begenmedigim ürünler. Kokusu kötü degil ama beni sürekli rahatsiz etti nedense ve saclarima hic bakim yapmadi. Tavsiye edemiyecegim.

Head&Shoulders sampuan
Senelerdir düzenli kullandigim bir ürün, arada sirada mutlaka bu sampuanla yikiyorum ve kepeklenme sorunu hic yasamiyorum, ayrica bir cok sac ürünü kullanildiginda saclari normal sampuanlardan daha iyi temizledigine inaniyorum. Yeni sise banyoda yerini aldi bile.

Nivea El Kremi Anti Age
Normalde cantamda el kremi hic tasimayan bir insanim.
Bu ürünü arkadasimin sürekli cantasindan kremini cikartip ellerini kremledigini görünce heveslenip aldim. 
Kokusu güzel ve severek kullandim ama kisa süre sonra farkettimki, nekadar krem sürersem okadar ellerim kuruyordu, artik evdeyken bile günde defalarca ellerimi kremlemeden duramiyordum. 
Arkadasima söyledim bunu ve oda kendini zorlayip üc gün ellerini kremlememis ve gercekten sonrasinda ihtiyaci kalmamis. 
Belki bu el kremlerinde tekrar alalim ve sürekli kullanalim diye cildi kurutan icerikleri olabilir veya cildimiz kreme alisiyor ve sürekli istiyor olabilir. Bu yüzden tekrar almiyacagim bir ürün.

Manhattan Pudra 70 vanilla
Bu pudrayi defalarca almisimdir, bu zamana kadar tek sevdigim pudraydi. Kapaticiligi var, cildi güzel ve nemli olanlar icin sadece bu pudra yeter günlük makyajda, ben genelde kapatmak ve sabitlemek istedigim yerlere uyguluyordum. Son zamanlarda maalesef bu pudra ama yüzümde cok belli olmaya basladi. Birde bir kac saat icinde tekrardan, özellikle anlimda, cok parlamaya basliyorum. Sanirim yasimla alakali kirisikliklara dolmaya basladi. 30´undan sonra pudra degilde pudrayi ceken kagitler kullanin diye bir tavsiye okumustum bir dergide, sanirim bundan sonra öyle yaparim.

Yves Rocher Pastel Rose Oje
Rengi cok güzel bir oje, cok dogal, bu yüzden bunuda defalarca tekrar aldim. 
Sadece gecen kis üc tane bitirdim, ama bitirdim derken, maalesef yarisina gelince kullanilmaz hale geliyor, böyle yapis yapis ve sürülmüyor. 
P2 markasindan ojeyi tekrar sulu yapmak icin bir damlatici aldim ama bu sefer sürdükten sonra kurumasi ve kaliciligi problemli oldu. Son zamanlar Kiko´nun Quick Dry ojelerinden cok memnun kaldigim icin böyle bir rengi o seriden almayi düsünüyorum.

Isana Bademkokulu Aseton
Yillardir bir kullandigim Asetonu tekrar almiyorum, cünki tirnaklarim cok soyuluyor ve her seferinde belki farkli olur diye baska bir ürün deniyorum. 
Bu Aseton güzel cikartiyordu ojeyi, ama tirnaklarimla problemler devam ediyordu maalesef. 
Tirnaklari saglam olanlar icin gayet iyi bir oje cikarticisi bence, ama ben tekrar almayi düsünmüyorum.



5 yorum:

  1. HEAD SHOULDERS,şampuan için arada sırada demşsin tatlım anlamadım daimi olarak kullanmmıyormusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli banyoda bulunduruyorum, ama her sacimi yikadigimda kullanmiyorum, genelde her 3. veya 4. kez sacimi yikadigimda normal sampuanim yerine bunu kullaniyorum, cünki iyi temizliyor, kepeklenmeyi önlüyor ve saci kurutmuyor. :)

      Sil
    2. hıııı şimdi anladım ben onu tamamdır sağolasın ;)

      Sil
  2. Bitsin eskiler gelsin yeniler:-) Avene thermal su'dan bende çok memnunum canım

    YanıtlaSil
  3. Benri asetonu bir dene istersen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...