11 Mayıs 2014 Pazar

Bir bayanin kac tane ojeye ihtiyaci var [?]



Bu haftasonu makyajlarimi düzenleme-temizleme-elden cikartma olayindan gecirdim. Bir cok oje sectim, sürülemez hale gelmis olanlari, renkleri veya yapisi hosuma gitmeyenleri ayirdim, elimde 16 oje kaldi.
Seneler boyunca sag elime düzgün oje sürmeyi bir türlü basaramadigim icin en fazla acik renklerde iki-üc ojem olurdu.Youtube sayesinde oje sürmeyi ögrendim ve ojelere merakimda artti, ama evde oje sayisi arttikca huzursuz olmaya basliyorum. 
Gördügüm ve okudugum kadariyla bazi kadinlarin 100-300 ojeleri var ve bunlari biriktirmekten gayet mutlular.
Bendeyse maximum yerine hep minimum´a indirme huyu var :)

Sizin kac tane ojeniz var? Ne düsünüyorsunuz bu konuda?

11 yorum:

  1. Bizde de çok değildir ama 100'e hayır demem :)

    YanıtlaSil
  2. Oje diyince akan sular duruyo ben de:) ama abartmam acikcasi en fzla 50ojem olmustur suan yazini okuyunca benim de bi temizlik yapmam lazim en kisa zaman da

    YanıtlaSil
  3. Son dönemde oje konusunda daha seçici alışveriş yapıyorum. Kullanmadığım, yapısı ve rengi hoşuma gitmeyen ojeleri tutmuyorum.Şuan herhalde 30-40 civarı var.

    YanıtlaSil
  4. Usenmeden saydim tam 34 tane :)

    YanıtlaSil
  5. Bizde çok rahat 150 tane vardır.
    Ama tabiki ben kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ojeyi çok severim kaç tane ojem var hiç saymadım ama her renkten olması gerektiğini düşünüyorum.Bozulacaklarını bildiğim için abartıp almam ama her hafta illa ki bir oje alırım kullanıp bitiririm de.

    YanıtlaSil
  7. Benim de bi 100'e yakın ojem var galiba ama hiiç rahatsız değilim :) hala yeni koleksiyon peşindeyim hatta fotoğrafında da gördüm bu yaz italyadan kiko oje getirteceğim bir çok :)))

    YanıtlaSil
  8. 17:( sorsan hiç yoktur diyecek olan bende bile 17 tane varmış.. sayende farkettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cabuk birikiyor, insan hic fark etmiyor bile, seni iyi anlayabiliyorum, bende sasirmistim :)

      Sil
  9. Geçtiğimiz hafta yaptığım temizlik sonrası 126.
    Ne diyeyim ki ben şimdi kendime???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa masallah de masallah ve en iyisi kiyafetlerine göre degisik degisik sür gitsin bozulmadan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...