9 Mayıs 2014 Cuma

Bioderma Sensibio H2O - Makyaj Temizleme Suyu



Bloglar ve Youtube sayesinde bu misel suyunu bilmeyen tanimayan kalmamistir nerdeyse, bende hatirladigim kadariyla Lisa Eldridge´in tavsiyesinden sonra almistim, simdiye kadar iki kere bitirdigim bir ürün yanlis hatirlamiyorsam, üc olacak yakinda ve yedegide hazir bekliyor gördügünüz gibi.
Özellikle göz makyajimi cikartmakta cok basarili buluyorum, iki tane pamuga döktükten sonra göz kapaklarima koyup 10´a kadar sayiyorum ve siliyorum, her türlü makyaji kolayca cikartiyor.
Cildim icin pek sevdigimi söyleyemem, bir zararini görmedim ama faydasinida görmedim. 
Ne faydasi bekliyorsunki sanki derseniz, böyle aydinlik vermesi, gözenekleri kücültmesi, tonic gibi bir nemlendirmesi veya sivilce cikmasini engellemesi vs vs. 
Bioderma´nin yaptigi sey ve bunuda gayet güzel yaptigi tek sey, makyaji iyi temizlemesi. Bukadar. 
Arti birseysi yok, ama eksiside yok, cilde zarar vermiyor, kurutmuyor, alkol icermedigi icin sanirim, kizartmiyor ve hassas ciltler icin cok uygun bir ürün.

Göz makyajimi silmek icin cok iyi bir ürün, daha önce kullandigim göz makyaj temizleyiceler bazen yanardi kullanirken, ama bunda hic olmuyor. 
Ama cildim icin baska birsey denemek isterim acikcasi.
Aklimda Sellale markasinin gülsuyu bulunuyor mesela, ama almanyada satilmadigi icin artik ne zaman türkiyeye gidersem ancak ozaman deneyebilecegim. 
Youtube´da Ebruza cok tavsiye etmisti gül suyunu, cok güzel aydinlatiyormus cildi ve gercekten kendi cildi piril piril olmustu.

Sizin tavsiye edeceginiz bir cilt tonigi varmi?

7 yorum:

  1. Bioderma ürünleri gerçekten harika. ben de bir kaç ürününü kullanıyorum blogda paylaşacağım.. bunu kullanmamıştım bi deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Kendi gülsuyunu yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada bütün araç çubukların almanca, mümkünse değiştirebilir misin? Ne nedir karıştıranlar olur benim gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol yazdigin icin, degistirdim simdi :)

      Sil
  4. Ben daha Bioderma H2O hiç kullanmadım, bir türlü sıra gelmedi. Ablamın aldığı güneş kremi ile hediye verildi geçenlerde, ben de el koydum hemen. Yakında ben de denemiş olacağım :)

    YanıtlaSil
  5. bende biodermadan memnunum canım.kurutma yapmaması en büyük avantajı.farklı ürünler denemek konusunda sana katılıyorum.caudalie'nin ürünleride bende kurutma yapmıyor mesela.

    YanıtlaSil
  6. bence doğallık en iyisi. Gül suyu iyi bir gözenek küçültücü oldu benim için:) Bu arada bu üründen ben de mi alsam diye düşünmeye başladım şu anda:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...