14 Mayıs 2014 Çarşamba

Benefit Coralista - Love it!




En favori ürünlerimden bu allik.
Iki senedir düzenli kullandigim halde hala bitmedi, cok uzun ömürlü.
Rengi cok tatli ve herkese, acik veya bronz tenlilere, yakisan bir koral rengi.
Ve her kullanista koklamadan edemedigim ürün, s a h a n e kokuyor, gül kokusunu benziyor, ama daha güzel.
Parfümeriye gidince mutlaka bir koklayin ve uygulatin derim,
bosuna Benefitin en iyi satilan ürünlerinden olmamis.
Ister hafif, isterde daha cok sürüp daha belirgin kullanabilirsiniz.
Cok dogal bir isiltisi oldugu icin, yaz ve kis kullanilabilir.
Kutusunun icinde aynasida oldugu icin cantada tasinabilir,
icinde fircasida var ama onu kullanissiz buldugumdan atmistim.
Ayrica kutu cok cabuk eskiyebiliyor,
ama sabah sürüldügünde gün boyu ciltde rengi solmadigi icin, 
yanimda tasimayada simdiye kadar hic gerek duymadim.
Benefitin her ürünü cok iyi demiyorum kesinlikle,
örnegin "Dallas" alligi benim tenime hic yakismamisti.
Bunu ama cok tavsiye ederim,
benimki bitmek üzere ve kesinlikle tekrar alacagim :)



Sizin hangi Benefit ürünü favoriniz?


4 yorum:

  1. Rengi çok şekermiş gerçekten :)
    Bronzlar için nasıl olur bilmem ama senin tenine tam olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronzlardada sahane duruyor, gercekten her cilde yakisacak bir renk :)

      Sil
  2. Malesef hiç benefit ürünüm yok. Sorunlu göz altlarım için erase paste kapaticisini istiyorum. Fakat hem 98 tl gibi bir fiyatı var hem de sephora benim yaşadığım şehirde yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanyadada pahali, ama türkiyede fiyatlar ucuyor resmen. Göz alti kapaticisi olarak Helena Rubinstein Magic Concealer´i kullaniyorum, hem kapatiyor, hem dogal duruyor tatlim. Uygun birsey denemek istersen Rossmann Rival de Loop Natural Touch Concealerinide tavsiye ederim, ben 01 en acik rengi kullaniyorum, ama iki tane daha koyu renkleride vardi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...