28 Mayıs 2014 Çarşamba

Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" & "Opal" Highlighter


Seneler önce Youtube´da Lisa Eldridge tavsiyesi üzerine 
binbir zahmetle yurtdisindan siparis etmistim bu ürünleri,
bunlar yüzünden gümrüge bile cagirmisligim var :)
"Pearl" Highlighter beyaz tenli oldugum icin bana daha cok yakisiyor
ama "Opal"ide yazin tatilde bronzlasinca cok kullanmistim,
bacaklarima bile sürmüstüm, cok güzel duruyordu.
Cok uzun ömürlüler, kücücük bir damlacik yetiyor makyaj icin.
Begenmedigim yanlari birden bire kutularinin catlamasi.
"Pearl" i iki kez aldim, birincisi bavulumda makyaj kutumun icinde patlamisti.
Ozamanlar agirlik bindi herhalde demistim.
Ama "Opal" bir sene makyaj dolabimda durduktan sonra kendiliginden catladi,
her an "Pearl" de patliyacak diye korkuyla yasiyorum haha ;)
Etrafini bantladim, yine kullanabiliyorum, 
ama tabii okadar para verdikten sonra bukadar kötü kabi olmasi sinir bozucu.
Cok dogal durduklari icin kullanmayi seviyorum :)


Siz hangi Aydinlaticilari seviyorsunuz?


5 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım, simlerinin güzelliğine geel ...bende Balm jovının ıcındeki aydınlatıcıdan başka birşey kullanmıyorum şuanda ha birde rossmandan aldığım bir hayglaytır var :))

    YanıtlaSil
  2. Girl meets pearl çok güzel :) bu arada seni mimledim :)

    YanıtlaSil
  3. ah link vermemişim http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/05/gulum-beni-mimlemis.html

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş ama bunlar :)
    Ben bu aralar cindy lou ve mary lou ile aşk yaşamaya devam
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Açık renk olanı çok güzelmiş. Dediğin gibi diğeri bronz tende süper duracaktır. Güle güle kullan.. Ben en çok Nars Albatross'u seviyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...