17 Mayıs 2014 Cumartesi

Beautyblender - Fondöten süngeri




Beautyblender makyaj süngerini en az iki yildir kullaniyorum. 
Orjinali pembe, ama yikarken rengi ciktigini ögrenince beyazini almayi tercih ettim, cünki boyanin akneye meyilli cildime zararli olabilecegini düsünmüstüm. 
Maalesef nekadar yikarsaniz yikayin tamamen temizlenmiyor.
Bu benim galiba dördüncü "yumurtam", genelde yaklasik 4-6 ay arasi dayaniyor bozulmadan, bu nekadar kullandiginiza bagli. 
Ben her fondöten yaptigimda, göz altima kapatici uyguladigimda kullaniyorum genelde. 
Cok dogal bir görünüm veriyor, cok yumsak bir yapisi var.
Kullanmadan önce Avene termalsuyuyla islatiyorum, islaninca normal boyunutun iki mislisini aliyor nerdeyse. 
Fondöten fircalariyla fondöten uyguladigim zaman yüzümde hep izler kaliyordu, tamamen yediremiyordum, tekrar elimle düzeltmem gerekiyordu, ama bunda hic elimi kirletmeden uyguluyabiliyorum. 
Tek kötü yani tabii fondötenden normalden daha cok gerektigi, sünger biraz icine cektigi icin. 
Ama görüntü olarak daha güzel gözüktügü icin bence buna deger, gözenekleri bile daha kücük gösteriyor, hafif bastira bastira uygulandigi icin.
Acelem varsa elimlede uyguluyorum fondöteni, ama acelem yoksa daha güzel gözükmesi icin beautyblenderi tercih ediyorum.
Yukardaki gördügünüz cantasinida, birincisi zamanla bozulup kirlenince ikinci kez aynisini tekrar aldim, cünki cok kullanisli. 
Süngeri yikadiktan sonra icinde kurutabiliyorum, asma yeridi oldugu icin asili sekilde yerde almiyor banyoda.
Cok tavsiye ettigim bir ürün :)


Siz fondöteninizi hangi makyaj malzemesiyle uyguluyorsunuz?



8 yorum:

  1. Real teqnique nin expert face brush ı ile uyguluyorum fondotenimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Real Teqniques hic denemedim henüz, ama cok iyi fircalarmis, herkes övüyor :)

      Sil
  2. Valla parmaklarımla uyguluyorum :d

    YanıtlaSil
  3. bende fondöteni süngerle uygulamayı seviyorum.bu şekilde daha pürüzsüz oluyor sanki.real techniques miracle complexion sponge kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben, parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum hep. Fırça kullanınca iz kalıyor :( Ya da ben iyi bir fırça kullanmıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hususi aldigim fondöten fircalarindada bende hep öyle oluyordu, sigma, mac, drugstore..denedim denedim baktim hepsi cizgili oluyor, benim cildimde öyle sandim :D sonra beautyblender kullanmaya basladim. Gecenleri acelem vardi ve elimi kirletmek istemedim beautyblender ide yikamamistim ve normalde pudra icin kullandigim mac fircami kullandim galiba 138 numera, bakmam lazim, ve süper oldu, sonrasinda bir kac kez fircayla yaptim fondötenimi.Cidden fircalara bagli demek, ama dedigim gibi aldigim 187 numera mac yada su heryerde övülen 80 sigma vs hicbiri ise yaramamisti :)

      Sil
    2. Valla parmaklar çok işe yarıyor bu konuda :)
      Ama sünger de aklımda olsun :)

      Sil
    3. real techniques süngeri cok iyi diyorlar, almanyada satilmadigi icin deneyemedim henüz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...