4 Mayıs 2014 Pazar

Balea Bodybutter Kakao



Balea markasi almanyada dm marketinin kendi ürünleri, bu yüzden fiyat olarakda cok uygunlar. 
Bu kati bir yag seklinde olan vücud kreminin fiyati 200 ml icin 2,25 Euro.
Seneler önce ilk ciktigindada defalarca alip stoklamistim, sonra uzun bir süre satilmadi ve cok üzülmüstüm, tekrar ciktigini duyuncada yine solugu hemen marketde aldim, defalarcada hediye ettim herkes bu harika ürüne sahip olsun diye.
Herseyiyle cok hosuma giden bir ürün, kokusu cok güzel bir cikolata kokusu, kati bir ürün olmasina ragmen cok güzel sürülüyor vücuda ve cildi iyi nemlendiriyor, ayaklarima bile kullanabiliyorum ve uzun zaman dayaniyor. Düzenli kullandigim halde bes aydir bitiremedigim bir ürün.

Balea daha önce Bal kokulu bir tanede cikartmisti ve bal kokusunu sevmememe ragmen onada bayilmistim, hatta hic krem sürmeyen kayinbabam bile bal kremini sürmeden disari cikmaz olmustu, ama maalesef onu tekrar getirmediler.

Kesinlikle tavsiye ediyorum bu ürünü, bense uzun zamandir kullandigim icin bitince baska kokulu bir ürün denemek istiyorum, artik kakao kokusundan bIkmIs durumdayim :)
Balea keske farkli kokularda bodybutter üretse ne iyi olur!


Sizin favori vücud kreminiz hangisi?

3 yorum:

  1. Bu aralar The bodyshop honey mania vucüt kremimle iyi anlaşıyoruz! bu marka Tr'de olmadığı için deneme şansım yok ne yazıkkı:)

    YanıtlaSil
  2. ayy ben bunu hiç görmedim dm lerde gidip bakayım çikolata kokulu krem istiyordum ne zamandır :)

    YanıtlaSil
  3. Balea ürünlerini bende çok seviyorum aslında dm tam bir cennet =D Keşke Türkiye' ye de bir dm birde müller açılsa ne güzel olur :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...