11 Mayıs 2014 Pazar

Avène Masque Apaisant Hydratant - Nem Maskesi


Senelerdir kullandigim bir ürün Avene´in nem maskesi, artik kac kere almisimdir bilemiyorum, 
her sene bir kac tane bitiriyorum mutlaka.
Cildimin asiri hassas oldugu zamanlar, diger kremler ates gibi yüzümde yandigi zamanlar bile bu nem maskesi kurtaricim olmustu.
Normal krem olarakda kullanilabiliyor, özellikle kislari gece kremi gibide kullanmayi seviyorum.
Bolca bu beyaz nem maskesini yüzüme sürdükten kisa bir süre sonra nerdeyse tamamen icine cekilmis oluyor, geride kalan kremi masaj yaparak yediriyorum yada kozmetik kagidiyle siliyorum. 
Cildim kuru oldugu icin bayagi bir fark ediyor ürünü kullandigim zaman, makyajimda daha güzel duruyor nemli ciltde.
Yatistirici, sakinlestirici bir etkisi var, özellikle cilt doktorunda tedavi olanlarada cok iyi gelecektir.
Düzenli favorilerimden ve siddetle tavsiye ederim! :)



Viva



4 yorum:

  1. Canım o kadar aklıma işlemiş ki bu maske, sen daha önce de yazmıştın çok sevdiğini, hiç unutmuyorum :) Avene ürünlerini çok sevdiğini de biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha evet :D Bir ara en az elli tane ürünleri vardi galiba, icindeki termalsuyu cildimi cok iyi gelmisti hepsini deneyim demistim ;)

      Sil
    2. Evet evet bende hatırlıyorum, Avene gördükçe Viva aklıma geliyor zaten :)

      Sil
  2. hımmm iyi fikir ya du anneme alayım bunu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...