27 Mayıs 2014 Salı

Avène Gentle Toner - Temizleme Suyu


Bu tonik aslinda iki bölümlü: hareketsiz uzun süre durdugu zaman yukari kisminda su, asagi kismindada beyaz su gözüküyor. Kullanmadan hafifce sallamaniz yetiyor iki tarafinda karismasi icin, ben pamukla cildime uyguluyorum.
Bundan iki-üc sene öncesine kadar Avene Nano misel temizleme suyunu kullaniyordum, bir kac sise kullandigimi hatirliyorum.
Sonrada Bioderma misel suyunu kullanmaya basladim. 
Cildimde bu son üc senedir lekeler olusunca, cildimi aydinlatacak ürünler kullanmak istedim ve misel suyu acaba leke olusumda etkili oluyormuki diye artik kullanirken icime sinmedi. 
Cildim icin genelde ürünlerinden memnun kaldigim Avène tonigini denemek istedim.
Bir aydir kullaniyorum ve cildime iyi geldi.
Gözle görülür bir aydinlatma yasamadim, zaten cildi aydinlatir diye bir vaatide yoktu.
Benim cildim kuru oldugu icin nemlendirmesine dikkat ettim ve gayet güzel, hic kurutmuyor. 
Ayrica bir aydir sadece iki kücük sivilcem cikti onlarda hemen geri söndü, belki icindeki kil´inde etkisi vardir bunda. Tabii bu tonigin yani sira baska ürünlerde kullaniyorum, hepsinin kombinasyonu önemlidir.
Hic kokusu yok, 98% termal suyu, parabensiz ve alkolsüz bir ürün.
Hassas cildi olanlara cok tavsiye ederim :)


Sizin bildiginiz bir aydinlatici tonik varmi? Siz hangi tonigi kullaniyorsunuz?



2 yorum:

  1. mişel suyu tavsiyenle kullanıp bitirmiştim hatta tekrar almayı düşünüyordum. biodermadan daha mı çok memnunsun?

    YanıtlaSil
  2. Misel suyunu göz makyajimi cikartmak icin kullaniyorum, Avene toniginide yüzüm icin. Miselsuyunu uzun zaman cildimede kullandim, ama bende lekeler oldugu icin, biraz ondanda süphelenip degistirmek istedim. Birde cildime termal suyu (Avene ürünlerinde var) cok iyi geldigi icin, belkide lekelerimede iyi gelir diye aldim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...