20 Mayıs 2014 Salı

Artdeco Oil Control Paper - Pudra Kagitleri




Bugün almanyada ilk kez bukadar sicakti galiba
30 derecede bir hayli parliyor insan tabii
bu pudra kagitlerini devamli cantamda tasiyorum
makyaji bozmadan cildin parlakligini aliyor
Pudra kullandigim zaman belli oluyordu bazen 
özellikle kirisikliklari olan yasi ilerlemis bayanlar bilir cizgilere dolabiliyor
bu yüzden artik pudrayi hic kullanmamaya karar verdim.
Bu kagitlerden önce Shiseido´nunkileri vardi bende,
onlarda iyiydi, sadece daha büyükler
ama tekrar Artdeco´nunkinilerine döndüm
daha öncede yillar boyu kullanip memnun kaldigim
ve tabii fiyat olarak cok daha uygun olduklari icin.
Essence´inde var bunlardan, 
ama onlari hic denemedim.
Genel olarak bu Oil Blotting Paperleri cok tavsiye ederim :)




2 yorum:

  1. Eskisi kadar parlamıyor cildim son 2 yıldır. Önceden ben de kullanırdım benzer ürünler. Yaz için yine de aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Great product!!! I like your blog!
    would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...