28 Nisan 2014 Pazartesi

Yves Rocher - Vanille Noire Parfüm




Kisin cok severek kullandigim bu agir ve cok kalici vanilyali parfüm benim icin cok büyük bir süpriz oldu!
Yves Rocher´in kampanyasinda o aralar hayatim boyunca hic vanilya kokusu sevmeyen ben, birden bire deli gibi vanilya kokularina takilinca - gercekten asla asla demiyecekmisin, zamanla hersey degisebiliyor- hic koklamadan siparis etmistim.
Ve favori parfümlerinin yaninda yerini aldi, her kis veya aksamlari cok severek kullandigim parfüm oldu. 
Ama benim gibi koklamadan almayin sakin ;)
Seveni oldugu kadar sevmeyenide var sitedeki yorumlarindan ögrendigim kadariyla ve her zaman parfümler kisiye göre baska kokuyor sanki... örnegin kendimde kokusunu "sabuna" benzettigim ve hic begenmedigim Yves Rocher´in "Moment de Bonheur" parfümünü arkadasima hediye etmistim ve nezaman ona "Ne güzel kokuyorsun" diye iltifat ettigimde, bana gülerek "Bana hediye ettigin parfüm" diyor- ama onun üzerinde parfüm sahane kokuyor iste ;)

Viva

5 yorum:

  1. Merhaba siz vivalavitam blogunun sahibisiniz değil mi ? Sizi okumayı seviyordum özellikle cilt bakımı, lekeler üzerine tecrübelerinizi paylaştığınız yazılar çok bilgilendiriciydi. Dilerim bu blog adı altında yazmaya devam edersiniz. Sevgiler, Müge

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Müge, evet nasil hatirladin, okadar zaman oldu, cok seviniyorum gercekten hatirlandikca :) Tabii yine yazarim lekeler hakkinda, basimin belalari onlar :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bloguma hoşgeldiniz. görüşürüz kiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok merak ettim bunu, deneyeceğim ^.^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...