30 Nisan 2014 Çarşamba

Yves Rocher Tendre Jasmin - Eau de Parfum



Yves Rocher´e son siparis vermem sirf bu ürün yüzünden olmustu. Arkadasiminda cok begenerek kullandigi bu parfüme ba-yi-li-yor-dum resmen, zaten cok cicek kokusunu seven bir insanim.
Tam bir bahar/yaz parfümü bence, böyle hafif ama sade bir jasmin kokusu ve kaliciligida güzel.
Bir kac hafta boyunca düzenli kullandim - sonra birden bire bunaldim ve kullanmayi biraktim. 
Simdi arada bir sIkIyorum, ama artik gündüz ise giderken kullanir oldum ve acikcasi ozaman bile pek elim gitmiyor siseye. 
Pahali bir oda spreyimi yapsam kendisini ne yapsam.
Bakarsin belki aramiz tekrar düzelir?
Bazen öyle olabiliyor, ilk önce bir ürünü cok begeniyorum, sonra birden bire, nedenini bile tam anlamadan, soguyuyorum.
Parfümün hic sucu yok ;)

Viva

3 yorum:

  1. merhaba :)
    ben de çiçeksi kokuları çok severim, bakacağım ilk fırsatta, teşekkürler :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım yasemin kokusunada güle güle sıkın canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...